Loveopel Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 noen som kunne modda disse felgene på en omega 3000? =D litt senk og sota ruter kansje ? badlook? på forhånd takk =D Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 skulle gjerne hadd xenonlys åsså =) Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 ingen som vil pimpe litt? Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuuti Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Siter 1994 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 tøft det dær.. tror det blir sveising på panseret jah =) Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRS Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 (endret) er fra et annet bilde da, men jeg ville ha formet øyeloka mer som dette. hvis du tar et bilde av bilen med sirka samme vinkel som felgbildet er tatt, så blir det enklere å mode de på bilen. Endret April 15, 2009 av RRS Siter 4x Omega A 2x Senator B 1x Century 80" 1x Mazda 323 83" grevling 1x Passat 00" grevling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 er fra et annet bilde da, men jeg ville ha formet øyeloka mer som dette. hvis du tar et bilde av bilen med sirka samme vinkel som felgbildet er tatt, så blir det enklere å mode de på bilen. fint det dær <=D skall se om jeg får skaffa et bilde jeg =) Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Jeg kan lage til bilen din med senk og felger ;) gjøre det nå? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg