Dataprob Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 (endret) Morn! Lysbryteren min røyk her om dagen så jeg skaffet en ny. Problemet med denne er at den ikke har det ekstra hakket man kan dra ut så man får tåkelys forran. Er det noen som veit hvilke ledninger man må koble sammen for å få tåkelyset til å funke? Bilde av ledningene Den nye bryteren har ikke kobling på "punkt" 10 noe som den gamle har så trur jeg har finni den ene ledningen Nye bryteren Gamle bryteren Endret Mars 21, 2009 av Dataprob Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Frem med prøvelampa så sjekker du hvor det kommer spg når bryteren står i pos. for tåkeBAKlys. Så klipper du av den ledningen og kobler den til tåkelysene foran (nr10). Trenger jo ikke tåkeBAKlys Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limtopp Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Går det ikke greit å bare skøyte tåkelysa fremme inn på samme ledning som går på tåkelysa bak da? Har vel ikke så mye å si om tåkelysa bake kommer på samtidig? Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 fant ut av det. fant ledningen til tåkebaklyset og byttet om. så nå har jeg spredere men ikke tåkebaklys:) Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg