Jænsemannj Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Hei. Har en Rockford punch forsterker som går lyser gult (''protect mode'') eller hva jeg skal kalle det når jeg kobbler opp pluss og jording på den. Får ikke noe lyd ut av den når jeg kobbler opp høytalere eller subber på den. Er bare mulighet for å kobble til ett sett med høytalere/subber. Og ja har husket remote og signalk. osv. Anlegget fungerer med annen forsterker. Er omtrent en slik: http://ostfoldimport.org/Rockford%20Fosgate%20Power%20T500-1BD.jpg-for-web-normal.jpg Noen som har peiling på hva det feiler den? Siter Opel Rekord 86'er 3,0 12v Opel Rekord 86'er 2,2i Opel Rekord 85'er 2,0s Ski-doo mxz 600rev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Den er nok kortsluttet, så den er nok avgått med døden, og neppe verdt å få fikset ;) Bare å kikke etter en ny (og bedre) forsterker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg