Mr_Q Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Gratz:D Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Da ble det audi igjen.. Kjempefornøyd.. Har ikke en full s-line, men s-line eksteriør, sport understell og sort innvendig(bortsett fra taktrekk,noe som er synd). Ellers er det skinn alcantera sportstoler.... Kjempegod bil!!!!! :) kjetil Får du den med s-line eksteriør uten å ha s-line interiør også? Ikke helt inn i disse b7`ene jeg da det tydeligvis er helt andre utstyrspakker enn b6 :P Vi savner bilder av bilen din! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Skal prøve å få til bilder i løpet av ett par dager... :) Ellers vil jeg takke alle som har svart meg i tråden. Bilforumet er en kjempefin plass å få svar på spørsmål om.. Tusen Takk.. kjetil :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Får du den med s-line eksteriør uten å ha s-line interiør også?Ikke helt inn i disse b7`ene jeg da det tydeligvis er helt andre utstyrspakker enn b6 :P Vi savner bilder av bilen din! :D Det siste halve året B6 var i salg kunne man her også bestille bare eksteriørpakken og S-Linepakke til alle motoralternativer. Tidligere på B6 fikk man ikke S-Line på 1,6 bensin og 1,9 tdi 100hk. På B7 kunne man fra starten av velge fritt til alle motorstørrelser. Bestilte man bare eksteriørpakken kostet den mer enn hvis man tok S-Line sportpakken (interiør) og eksteriør i tillegg. Var en god del kampanjer på dette bla.a. eksteriørpakke og det skinninteriøret som var lyst i midten og sort på sidene. Hvis man ville ha Alcantara/skinn eller det lyse og mørke skinninteriøret kunne man ikke velge S-Line sportpakken men måtte da nøye seg med den vanlige sportpakken. Mistet da S-Line logoen i seteryggen, logoen på rattet og sort taktrekk men taktrekket kunne bestilles ekstra. Beklager OT men litt historie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 her er det bare å kjøre på med info.. all info er bra info.. :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Det siste halve året B6 var i salg kunne man her også bestille bare eksteriørpakken og S-Linepakke til alle motoralternativer. Tidligere på B6 fikk man ikke S-Line på 1,6 bensin og 1,9 tdi 100hk. På B7 kunne man fra starten av velge fritt til alle motorstørrelser. Bestilte man bare eksteriørpakken kostet den mer enn hvis man tok S-Line sportpakken (interiør) og eksteriør i tillegg. Var en god del kampanjer på dette bla.a. eksteriørpakke og det skinninteriøret som var lyst i midten og sort på sidene. Hvis man ville ha Alcantara/skinn eller det lyse og mørke skinninteriøret kunne man ikke velge S-Line sportpakken men måtte da nøye seg med den vanlige sportpakken. Mistet da S-Line logoen i seteryggen, logoen på rattet og sort taktrekk men taktrekket kunne bestilles ekstra. Beklager OT men litt historie. Ahh skjønner. Da vet jeg det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg