volvo 242 dl Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 bilen min kommer til å bli slik som den som var der og med bedre understell oppsett og dem samme baklampene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 242 dl Skrevet April 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 nå er orginalskjermen satt på igjen og dem orginale stålfelgene med senter kapseler i chrom er satt på. skal pusse litt på noen av felgsettene mine. og pusse litt på forskjermene også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 242 dl Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 dette er mens jeg og steven holder på med å fikse bilen min til eu. stevens 264gl er fra 76 eller tidlig 77 med orginal v6 og automat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 hihihi søte bilder...:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 242 dl Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 takk takk. skal få gjort noe med skjermene som jeg har. derfor satte jeg bare på venstre forskjerm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg