gribbskalle Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Er nå på jakt etter sommerdekk! Har nye MOMO Strike 18'' felger som venter,og lurer på hvilke dekk jeg skal gå for. Står mellom disse 3: Michelin PILOT Sport PS2 225/40-R18 1595,- pr.dekk Falken FK 452 225/40-R18 1179,- pr.dekk Bridgestone Potenza S-02 225/40-R18 1549,- pr.dekk Noen som har kjørt på disse dekkene og har noen erfaringer å dele? Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 kjøp det som er billigst...med den idiotkjøringa di må du bytte til års igjen. du mrk ikke noe forskjell på de forsjellige uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Ja enig med eriksen, eg har billige dekk, spiller liten rolle på gata.. prioriter heller dyrere vinterdekk,,, nexen 3000 har eg, utrolige gode, og er bedre enn de falken eg hadde, de skuffet meg mye, sporet og farlige på våt vei Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leghiam Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Anbefaller på det sterkeste marangoni dekk. middels + dyrt, og det er ett dekk merke du kan stole på! sinnsykt bra våt og tørt føre egenskaper, og meget støysvake. i den dimmen vil vel marangoni mythos være ditt alternativ. Ellers ville jeg stolt bra på michelin.. Bare ett lite tips ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 nå som tråden er i gang kan jeg benytte meg av å spørre om noen har 40/225/18 dekk å selge? trenger kunn dekk:) svar priv da.. Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 http://www.byttdekk.no Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Jeg har kjørt en del med Nankang, og er fornøyd med dem. På DENNE SIDEN får du dem i din dimmensjon til 794,80 NOK pr. dekk. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gribbskalle Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Jeg har kjørt en del med Nankang, og er fornøyd med dem.På DENNE SIDEN får du dem i din dimmensjon til 794,80 NOK pr. dekk. Er der jeg har vært å sett også! Sinnsykt billige dekk der.Har du handla derfra før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Flere ganger. Blir like fornøyd hver gang og har aldri sett noen andre som selger billigere dekk (utenom høggern) Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gribbskalle Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Flere ganger. Blir like fornøyd hver gang og har aldri sett noen andre som selger billigere dekk (utenom høggern) høres bra ut;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg