Gå til innhold

Får ikke opp bensinlokket

Ranger emnet


CarismaLasse

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Fikk ikke opp bensinlokket hin dagen når jeg skulle fylle, bilen står enda og problemet har ikke forbedret seg.

 

Kjører en Mitsubishi Carisma 97 mod, og jeg åpner lokket med en liten spake jeg drar i, nede til venstre ved førersetet (Bilder kan lastes opp om nødvendig!)

Vasket motoren rett før jeg oppdaget feilen, men skulle tro at dette ikke hadde noen sammenheng.

 

Takk på forhånd for alle svar og tips! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan i mange tilfeller åpne den med å komme til låsen på luka direkte fra baksiden av luka innenfor interiøret i bagasjerommet. Hadde et problem på den forrige bilen min, at luka ikke vile låse seg igjen. Da var det låsepinnen som hadde hengt seg opp og ikke ville gå i posisjon - jeg kledde da av interiøret bak luka i bagasjerommet - stakk hånda inn til jeg nådde lukas bakside og skyvde pinnen på plass, så du kan sikkert gjøre noe lignendes for å få åpnet den fra innsiden. Finn no å dra i som nevnt ovenfor. Men ikke sikker på om det er en "nødåpner" å finne et sted, men kommer du til luka fra baksida - dvs innsida i bagasjerommet som sagt så får du den garantert opp. Rimelig enkel sak... Kanskje kan du se under teppet ved hendelen du bruker normalt til å åpne med, men tviler nesten på du finner feilen der... men kan jo være, så det er verdt en titt...

Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil

Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil

Toyota Carina 2 1986 - Solgt

Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår