Gå til innhold

Felger

Ranger emnet


DidrikHA

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Holder med MSpeed der ja, 9x16 et 15 rundt om, har ikke bygget ferdig bilen men vet at foran må en skjære, som skrevet over her! Og bak så tror jeg det skal bli fint siden et 15 blir litt bredere enn et 5 som Mspeed har.

Du kjører vel med spacers også du Mspeed?

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo G60 der vettu, hvis ikke kjøper jeg meg nye felger til 2'ern etterhvert, så slenger jeg Brockene på 3'ern om sommern :) Også selger BBS'ene mine...

 

Men får se åssen det går vettu :) Men vil ha B1 på 2'ern egentelig så mulig jeg kjøper nye med annet innpress.. Men nok om det ikke min tråd.. hehe SORRY OT!

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder med MSpeed der ja, 9x16 et 15 rundt om, har ikke bygget ferdig bilen men vet at foran må en skjære, som skrevet over her! Og bak så tror jeg det skal bli fint siden et 15 blir litt bredere enn et 5 som Mspeed har.

Du kjører vel med spacers også du Mspeed?

 

Retteråsen

 

Alt spørs på hvor lavt du vil ha bilen.. skal du lavt må skjermene foran kappes og skjermbuene bak må valses...

 

ET5 stikker lengre ut enn ET15.

 

Kjører med spacer ja. felgene mine er egentlig 9x16 ET25, men det går ikke i det hele tatt da det kræsjer med fjærbeinet. ET15 går akkurat(får såvidt inn et bankkort mellom felg og fjærbein)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånn det var ja, faen kommer aldri til å lære meg om inpress! hehe :P Men uansett valse skal vi nok få til, men da snakker vi bare å valse bort den ''inner'' kanten liksom?

 

Edit: ALL klaring er god klaring vettu hehe :D

 

Retteråsen

Endret av Retteåsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å satse på slik høyde som du har, så tenkte derfor å spørre hva har du gjort bak?

 

Retteråsen

 

kanten bak er banket og valset så mye som mulig.. skjermkanten ligger nå helt opp til bredderen. Så er endel.. kunne fått bilen endel lavere hvis jeg hadde kjørt ET15 bak og.. så vi får se hva som skjer denne sesongen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår