Gå til innhold

Forza Motorsport, Grid eller Midnight Club LA?

Ranger emnet


RizoR

Anbefalte innlegg

Hei, Lurer på hvilken av de 3 følgende alternativene jeg burde kjøpe

 

1. Forza Motorsport 2

2. Grid

3. Midnight Club LA

 

Er glad i drifting men på samme tid racing, er ikke så nøye om det er realistisk eller ikke.. Liker god grafikk.

 

En venn av meg fra Los Angeles sier at Midnight Club er som å kjøre i LA..

 

er veldig usikker på hva jeg burde kjøpe, Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm Jeg liker GRID veldig! spille Online og drifte og sånt men det kan bli litt kjedelig etterhvert, Forza har JEG veldig lyst på men har aldri spilt det D: PGA Lotus Carlton :P Men jeg ville ha gått for Forza :P Men du burde vente på 3`rn

88 Volvo 745 B230k Bruksbil

92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent

82 Lada 1500 21023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kommer til å gå lei GRID fort, Hørt at man blir lei ganske fort, men at det er veldig gøy.

 

Hadde lyst på Midnight club mest fårr "free ride" sin del, sånn at jeg kunne cruise med mine "homies"

 

I forza motorsport 2 kan man kjøre frittløp? kan man kjøre egene biler? Fortell litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forza 2 FTW! Auksjonhus,tuning,styling,felger, racing følelse, popoff lyd av fullt maxa turbo:D Det er det beste:P mange forskjellige biler, + at det skal være litt fler "vanlige" biler i 3'ern. Istedefor bare Ferrari Enzo osv:D

1986 Mazda 626 jordebil

1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger

No turbo shit, but still no real power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår