rølvåg Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 jeg har en 240 1986 mod. står en b230a i den. har skiftet munstykke og nåla i forgasseren, men etter det gikk jo ikke bilen så jeg sendte den inn på volvo for å stille co men de sa at dæ hva noe mer som hva gåent. bilen starter og går no men den stopper på 2600 omdreininger, og den fjusker enormt, og reagerer sakte. noen formeninger om hva orsaken kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 jeg har en 240 1986 mod. står en b230a i den.har skiftet munstykke og nåla i forgasseren, men etter det gikk jo ikke bilen så jeg sendte den inn på volvo for å stille co men de sa at dæ hva noe mer som hva gåent. bilen starter og går no men den stopper på 2600 omdreininger, og den fjusker enormt, og reagerer sakte. noen formeninger om hva orsaken kan være? Volvo-mekanikerne har sat membranet på feil, eventuelt revet hull i membranet. Av maksturtallet ditt kan jeg også anslå at hullet er ganske lite. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Sier meg enig med slitenvolvo her. Er nesten helt sikker på at membranen i forgasseren er årsaken.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rølvåg Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 takk for svar :P har fått det i orden no;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.