Gå til innhold

Kjøp av ny bil audi a4 1,9 tdi

Ranger emnet


wazzap

Anbefalte innlegg

Så forbanna mye usikkerhet som det er rundt denne bilen så gir du heller faen.

Hadde jeg masa og kødda og gravd så mye om en bil så skulle den vært SPESIELL.

Men det ekke denna og høres ut som et vrak når den beskrives.

Finn en annen bil, useriøse selgere vil man ikke ha noe med å gjøre uansett. Finn en annen drømmebil:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, jada eg forstår jo det, men er i grunn bare mye små plukk som må gjøres og det som må gjøres kommer på ca 10 tusen hos møller faktisk. Men Bilen skal på Naf test i måren også tar jeg nytt utgangspunkt fra der, for bilen i seg selv er helt strøken uten om de tingene som må gjøres noe med :) men takker for gode råd !!!!!!!!!!!! dere har vært til en stoooor hjelp blitt mye mer klokere ka jeg skal se etter osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bil handelen over :) Den blå havnet på valget hadde den på NAF test noe som gikk veldig bra.. Slutt prisen endte på 145 tusen :) Det var ca det mekanikkeren fra naf sa bilen var værdt betale, er strålenes fornøyd med bilen det er en kanon bil å kjøre , så no er bare kjøpe nye dekk ;) fixe bremser bilen godt som ny ! Tusen takk for all hjelp satt stor pris på det :D legger ut bilder i måren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen ! bilder kommer ! har hatt det litt travelt siste dagene får se om jeg får tatt noen senere idag :)) men trenger tips til bremse klosser 4 stk ikke dyreste men ikke de billigste, og 2 bremseskiver er på jakt etter mye for pengene som varer litt og :) noen formeninger om MARANGONI MYTHOS 225/45ZR17 dekk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen formeninger om MARANGONI MYTHOS 225/45ZR17 dekk ?

 

 

summer tyres Marangoni Mythos for passenger cars

 

The maximum expression of Marangoni’s intelligence, the result of years of research, racing, trials and tests in the most extreme conditions.

 

An exceptional tyre and a direct product of extensive research and development, Mythos delivers unsurpassed performance on everyday roads. Developed for drivers of larger, high performance saloon vehicles with 17” – 19” wheels, the Mythos has proven superior qualities.

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har vært på mekanomen og sett men var ikke så stort utvalg av bremser prisene var både og :p Har prøvd googlet de litt er både og men syns de virker lovenes eg :p

 

Skal du jo ha kvalitet, så er jo bremsene som mekonomen leverer originale. Samme skive og kloss som du får hos møller.

Evt slissede skiver og bedre klosser.

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår