88modell Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Har en 320 coupe 92 modell. Det begynte med at bilen fikk start problemer noe som skyldtes at defa alarmboksen var defekt. Kobla bort den så bilen startet igjen men etter dette har hverken rutene eller takluka fungert? Har ringt defa, men ifølge de har alarmen ikke noe med rutene å gjøre. Har målt over alle sikringer og det er ingen som har røket, finner heller ikke noe rele i haynes boka som har noe med rutene å gjøre! Rute motoren fungerer siden rutene beveger seg litt opp og ned når døra åpnes og lukkes, men når jeg trykker på knappen skjer det ikke noe? Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Har en 320 coupe 92 modell. Det begynte med at bilen fikk start problemer noe som skyldtes at defa alarmboksen var defekt. Kobla bort den så bilen startet igjen men etter dette har hverken rutene eller takluka fungert? Har ringt defa, men ifølge de har alarmen ikke noe med rutene å gjøre. Har målt over alle sikringer og det er ingen som har røket, finner heller ikke noe rele i haynes boka som har noe med rutene å gjøre! Rute motoren fungerer siden rutene beveger seg litt opp og ned når døra åpnes og lukkes, men når jeg trykker på knappen skjer det ikke noe? Noen alarmer har funksjon så du kan åpne/lukke elektrisk soltak + vinduer via alarmen. Ta en titt om det går noen kabler via alarmboken :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Har en 320 coupe 92 modell. Det begynte med at bilen fikk start problemer noe som skyldtes at defa alarmboksen var defekt. Kobla bort den så bilen startet igjen men etter dette har hverken rutene eller takluka fungert? Har ringt defa, men ifølge de har alarmen ikke noe med rutene å gjøre. Har målt over alle sikringer og det er ingen som har røket, finner heller ikke noe rele i haynes boka som har noe med rutene å gjøre! Rute motoren fungerer siden rutene beveger seg litt opp og ned når døra åpnes og lukkes, men når jeg trykker på knappen skjer det ikke noe? Hei. Godt å se det ikke kun er meg som sliter med akkuratt det samme problemet... Vi har søkt over det meste vi og men finner ikke feilen, har koblet alarmen på bilen av men da skjedde det heller ikke noe. fikk igjen takluken med å tvangkjøre coupereele, det ligger under rattstammen, er et blått reele der. det kan jo du forsåvidt prøve å evt bytte... Men vis du finner eller har funnet ut av det vil jeg gjerne vite hva problemet var:) PS: har en Bmw 320i coupe 92mod... Mvh Kenneth S Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Har en 320 coupe 92 modell. Det begynte med at bilen fikk start problemer noe som skyldtes at defa alarmboksen var defekt. Kobla bort den så bilen startet igjen men etter dette har hverken rutene eller takluka fungert? Har ringt defa, men ifølge de har alarmen ikke noe med rutene å gjøre. Har målt over alle sikringer og det er ingen som har røket, finner heller ikke noe rele i haynes boka som har noe med rutene å gjøre! Rute motoren fungerer siden rutene beveger seg litt opp og ned når døra åpnes og lukkes, men når jeg trykker på knappen skjer det ikke noe? Du kan sjekke denne linken og... http://www.bilforumet.no/3-serien/205776-320-coupe-noe-elektrisk-feil-hjelp.html Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Ringte defa norge, og ifølge de har alarmen ikke noe med rutene og gjøre, tror problemet ligger i sentrallåsen. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Funnet ut noe?? Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Kobla du kun sammen startsperra(kobla utenom Defaen) eller tok du vekk heile alarmsentralen? Sjekk,eventuelt mål de resterende kontaktene til Defaen da og sjekk om de går til vindusheiser&takluke,kansje via tenning alt ettersom. Får releet til komponentene spenning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 88mod: fungerer coupelyset i bilen din? mitt fungerer ikke når dørene åpnes, men vis de kommer på når du åpner dørene da skal vis alt fungere ifølge forje eier... Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 E du innpå her?? Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Eg har 99.9% funnet feilen på min har du funnet ut noe?? Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 http://www.bimmerdiy.com/dir/e36 se om dere finner noe svar på problemet her. ligger litt om alarm under Electrical. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Jeg har solgt bilen min, coupe lyset fungerte ikke. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Har solgt bilen min pgå. flytta ut, men fant aldri feilen dessverre :( Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg