Gå til innhold

Noen som kjenner til denne?

Ranger emnet


MarcusMannen

Anbefalte innlegg

Kjøpte for ett par måneder siden en Opel Corsa A med 2.0 16V motor og bremser fra Vectra 2000.Bilen ble hentet i på østlandet,Fredrikstad tror jeg en gang i 2008.

Den har hvite Borbet A og det har blitt byttet til Golf 1 hjulbuer.Bilen er gul/sennepsgul med delvis svart panser.

Meget moro bil!

 

Har ikke bilder men skal få tatt noen og lagt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker at "hjernen" er ødelagt.Har en ny for hånd til 2500kr.

Grei pris?Bare arrester meg hvis jeg spør dumt fordi jeg har bare peil på VW,men det er jo en startsperre på disse motorene,eller?Kan det bli ett problem,og hvis det skjer hvordan går jeg fram..?Ellers noe jeg bør tenke på mtp inn og ut med disse motorene.Har skiftet motor på ett lass med VWer men aldri Opel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker at "hjernen" er ødelagt.Har en ny for hånd til 2500kr.

Grei pris?Bare arrester meg hvis jeg spør dumt fordi jeg har bare peil på VW,men det er jo en startsperre på disse motorene,eller?Kan det bli ett problem,og hvis det skjer hvordan går jeg fram..?Ellers noe jeg bør tenke på mtp inn og ut med disse motorene.Har skiftet motor på ett lass med VWer men aldri Opel:)

 

Du sitter vel gjerne på litt div deler?Trenger litt karosseri og interiør..

 

2500.- var mye for en hjerne.

Mener det er ett par på omc forumet til rundt 1000 lappen.

Ikke start sperre på disse så bare flytte over hjerne.

 

For å ta ut motor må du ned med forstilling å ta motor ned med kasse, det funker greit

 

Hva spesifikk trenger du av deler da?

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår