Megamann89 Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Hei. Passer 2-din spiller i skoda. Mener at det gjør det hvis jeg tar vekk det opbevaring rommet,eller har jeg feil ? Mvh Alex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Det går bra. Du trenger som regel et monteringssett i tillegg, siden åpningen blir litt større enn DobbelDIN når du fjerner "mellomstanga" imellom rommene. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 ok takk. følger ikke dette med spilleren ? ISO ramme ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Jo... men den er tilpasset "ferdige" DobbelDIN-åpninger. Når du har en slik stang mellom to vanlige DIN-åpninger, blir Dobbel-åpningen ca. 1 cm for høy for rammen som følger med spilleren. Skrangle, skrangle. Avbildet stålramme kompenserer for den centimeteren med en 0,5cm-fals oppe og nede. Men for all del, prøv først. Her ser du et monteringssett til ferdige DobbelDIN-åpninger, du ser forskjellen langs kanten på ramma. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 ok.Takk. Nå er jeg med på hva du mener Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg