AXi0N Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Heisann Kamerat av meg som skulle kjøpe 18" til sin Honda Prelude.. så fant vi på en ide at vi skulle teste på golfen min da.. og trodde jo aldri dette skulle Gå i det hele tatt, siden den er senka såpass og ikke noe valsing:).. felgen gikk rett på og traff ikke noe:) helt til jeg begynte å svinge da:) Sving radius på 5-10 cm:) hehe.. Men det hadde vært drit rått:).. legger til noen bilder jeg tok med Mobilen:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Fyy faaen! Rått:D Nå blir du jo nådt til å kjøpe air ride og 18" felger.. + å fjerne innerskjermene:D Feteste golf 2 en jeg har sett Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Hadde virkelig ikke vært dumt det der nei :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Da har du et prosjekt da.. Valse, innerskjermene bort.. Og spare til 18" :) Blei fett! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Originally posted by Jonte Da har du et prosjekt da.. Valse, innerskjermene bort.. Og spare til 18" :) Blei fett! hehe:) ja.. hadde de passa så hadde vært mine NÅ. men orker ikke stresse med å valse. kanskje finne meg noen tøffe 16" med lite gummi på... 15" har jeg nå :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 er jo noen som kjører med 19" da...... men må modde "litt" da Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Har sett to stk Golf II med 18" i Norge sombrero Funker fett det! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Originally posted by Kid-A Har sett to stk Golf II med 18" i Norge sombrero Funker fett det! Da har dem vel modda LITT? eller hvertfall ikke 80 mm senka da? Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 nesten for godt til å være sant.. Hva med at jekken ennlå står under bilen.. Litt mistenksomt men... Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Skal du da vurdere og selge dine gamle? :) Trenger ny felger til våren skjønner du. Felgene du har er smoothe.. Til dere andre som leser denne tråden også ;) Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Originally posted by thordarson nesten for godt til å være sant.. Hva med at jekken ennlå står under bilen.. Litt mistenksomt men... alltid noen som er skeptiske og ikke tror det før den får "CD" :) den lå der.. jeg hadde jo planer om å kjøpe de... men fikk ikke svingt noe... her måtte det valsing til ja:)... Originally posted by ..... Skal du da vurdere og selge dine gamle? Trenger ny felger til våren skjønner du. Felgene du har er smoothe.. Til dere andre som leser denne tråden også Nææ.. kjøper dem ikke allikavel:).. så skal nok ikke selge de:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Axion - VALS og kjøp felga! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Vel vel, bare å kikke videre ;) Har god tid hvertfall :D Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 På Jarslberg treffet for et par år tilbake så jeg en rød Jetta 2 med 18". Bilen så veldig orginal ut. Pent! Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Originally posted by AXi0N Da har dem vel modda LITT? eller hvertfall ikke 80 mm senka da? Modda litt ja. Rulleomkretsen på 215/35-18 er jo ikke så mye større enn 205/40-17 sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg