Olegre Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Etter at lyspærer gikk i varmepanelet har jeg fått med meg at jeg er nødt til å kjøpe hele panelet nytt for å få lys der.. Men verken møller eller norsk bildelsenter har delen.. Noen som vet hvor jeg får tak i dette? På forhånd takk Siter Golf 1 Cab. 1,8 1991 (sommer) Golf 4 1,6 2001 (vinter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Winbern mk1 Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 høres ut som du må få tak i brukt. jeg har vært hos høggeren i skjeberg i dag, der står det en 83' golf, mener å huske at det var et kompltt dashboard i den. ellerså kan du prøve vikers bil i spydeberg. Siter VW Golf 1 GTI 16v Oettinger VW 1600 Squareback 65' VW 1600 Squareback 68' VW 1600 Fastback 67' All kapital som ikke durer, er død capital! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 Dette er jeg ganske sikker på at ligger på lageret til: http://www.partsandretards.no Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olegre Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Går man videre inn fra denne siden på den tyske siden med alle delene? Hvis så har de ikke denne delen.. Noen som har kjøpt herfra før? Betaler man oppkrav? Siter Golf 1 Cab. 1,8 1991 (sommer) Golf 4 1,6 2001 (vinter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Det må da være mulig å bytte disse pærene? Møller sier jo alltid at man må kjøpe ting nytt... Tror ikke det var meninga at man skulle bytte pærer selv i poloen min heller, men jeg fikk det til med litt knoting. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Går man videre inn fra denne siden på den tyske siden med alle delene? Hvis så har de ikke denne delen.. Noen som har kjøpt herfra før? Betaler man oppkrav? Send han en mail og spør. Jeg har kjøpt masse fra de men har da betalt når jeg henter delene hos dem. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olegre Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Det må da være mulig å bytte disse pærene? Møller sier jo alltid at man må kjøpe ting nytt... Tror ikke det var meninga at man skulle bytte pærer selv i poloen min heller, men jeg fikk det til med litt knoting. Riktig.. Han fra denne nettsiden sier også at dette var en svakhet i golf, og at med litt små modifisering så skal det være mulig og få lys inn der.. Man må bare lodde fast pæra.. Siter Golf 1 Cab. 1,8 1991 (sommer) Golf 4 1,6 2001 (vinter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg