andrenj Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Jeg har problemer med forsterkern. Den fungerer helt fint helt til jeg skrur lyden opp til nesten 50%. Da lyser den rødt og grønt samtidig, og det kommer ingen lyd fra anlegget. Jeg har sjekket jordinga, men den virka ok.. Hva kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbelobb Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Sikkert for lav last. Hvilken forsterker er det og hva har du koblet på den? Siter Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt! Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Eg trenger info, info og enda meir info om anlegget ditt. Det det kan væra er: Dårlig jording. Lasta ned forsterkeren for mykje Tynne strømkabler Høgtalerledning som kommer borti jord Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg