royterje Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 eg ønsker å kjøpe et golf2 justerbart senkesett. det må være til syncro. eg tror det er likt på passat syncro. er også inntrisert i pollyforinger til denne bilen. er det noen som har oppheng til bak (syncro g60) så er eg inntrisert i det også. er det noen som har en bak klokke til passat syncro med sperr så hadde det vært svært inntresant. har du en rally grill med lykter å alt å du vil selge så si i fra. svar på pm eller 45423537 bor i haugesund Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 bump Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 ikke mange som har slik... du må være tolmodig ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg