Gå til innhold

Ønsker å kjøpe 16 eller 17 felger

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Selger disse, strøkne felger.

Link: http://www.bilforumet.no/felg-and-dekk/222643-15-alu-felger-sommerdekk-195-50-r15-str-kne-felger.html

 

Pris kan diskuteres ved rask handel.

( )- 00´ Seat Toledo Sport.

(X)- 87´ Volkswagen Golf.

(X)- 97´ Seat Cordoba Se.

(X)- 88´ Bmw (e30) 320i.

(X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger disse, strøkne felger.

Link: http://www.bilforumet.no/felg-and-dekk/222643-15-alu-felger-sommerdekk-195-50-r15-str-kne-felger.html

 

Pris kan diskuteres ved rask handel.

 

Disse skulle jeg gjerne hatt ja, hvis prisen kan diskuteres.. :P Send meg en PM med en minstepris, så skal jeg vurdere det! Men det høres veldig interessangt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et sett splitter nye 4x100-felger med sommerdekk liggende, husker ikke om det er 15" eller 16" - kan sjekke i morra og ta et par bilder. Mener å huske at det er noe sånt som 205/55-16 eller der omkring.

 

Hvor mye skulle du hatt for disse? Hvordan er dekka? Gjerne bilde ja.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skulle du hatt for disse? Hvordan er dekka? Gjerne bilde ja.. :)

 

Dekka er splitter nye, aldri brukt. Samme med felgene. Tenker meg 4.000 komplett. Sjekker innpress og dekkdim og kommer tilbake med bilder hvis det fortsatt er interessant.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har et sett 9x16 Brock b6 som må sandblåses og lakkes. 1 bra dekk resten gåent. Følger med 2 aez reservefelger i samme dim, en ubrukbar 1 noe kantskada. ok dekk på reservefelga.

 

du kan få dem levert på døra di i morgen tidlig for 3000 kr. :D

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår