wicky124 Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 vet at slike tråder tidligere har blitt stengt..men jeg fikk en litt annerledes julegave (selv om jeg ikke feirer jul!) fikk en tv-kanal som heter Motors!24timer i døgnet med kun motor motor og atter motor!de viser ny bils tester,bil race, drifting osv..Og det feteste er at i reklamepausen er det reklame for strippere! Nakne damer og bil...kan det bli bedre?? :D Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 hvor får man tak på denne kanalen da? er flere som vil ha den kan jeg tenke meg.. :D Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 men de prater vel litt tysk på den kanalen? det er vel heller ikke alltid at de damene er noe å se på,hender jo at de er gammle stygge å feite,og det er jo ikke noe opphissende å se på.(vis du ikke er pervers på en syk måte da)men de har veldi mye bra program på kanalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 hehe..hittil har de kun snakket engelsk....og de damene...de er IKKE stygge og gamle..tro meg ;) vet ikke hvordan jeg fikk den kanalen..har en dekoder med utenlandsk kort..får in topp20 fra ghana også.... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 okay.har en kompis som får inn en del motorkanaler fra en åpen tuner som kommer fra england,men der er selfølgeli det meste dubbet til tysk,men de sender jævli mye bra bilprogrammer. hvilken sattelitt er det du får den fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg