Gå til innhold

Golf 3 vr6 tt-parabol (Noen nye bilder med e30 m3)

Ranger emnet


huseby

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må senke litt mer da.. Har litt å gå på.

Jeg ville også fjernet hullet etter viskeren bak og volkswagen merke på bakluka, samt satt på en hel list, uten åpningsmekanismen på bakluka.

 

Fått på et deksel over drakroken bak også.

 

Men ellers må jeg si at felgene er helt råe!

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja clean list kommer snart. å visker hullet skal sveises igjen når jeg skal lakkere bakluka nå snart. Det taue lokket klarte jeg å knekke et lite feste på selve lokket så må skaffe meg et nytt et på høggern.

 

Ang senken syntes jeg høyden på den er fin som den er. må gå ann å kjøres litt normalt også. Viss den blir lavere en det den er nå må jeg nesten valse å da kan jeg gå lavt så det er et alternativ ja :)

 

Men skal fortsatt ha Vw merke på bakluka.syntes det er litt fint med mest mulig originalt, men kanskje bytta det til samme look som foran siden da matcher det felgene bedre. litt usikker. skal prøve meg fram

Endret av huseby

Golf 3 vr6 96 mod colour consept Gul :D

Golf 2 16vt gti coupe

Golf 3 vr6 coupe #solgt#

Golf 3 1,8gl #solgt#

http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått polert å satt på center koppene til felgene i dag å tatt en runde autosol å rimwax på felgene. hadde tenkt til å ta noen bilder i dag men brodern var ikke hjemme så blei ikke no kamera på meg i dag :(

Golf 3 vr6 96 mod colour consept Gul :D

Golf 2 16vt gti coupe

Golf 3 vr6 coupe #solgt#

Golf 3 1,8gl #solgt#

http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår