Ælen! Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Tenkte jeg skulle legge ut en liten tråd om bilen min jeg også :) Bilen er en 1999 modell BMW E46 320d sedan. har hatt bilen i snart 2 år og e ganske fornøyd med den. kjøpte bilen helt orginal og har med tiden gjort litt småting med bilen :) chipa sportsseter delskin AC speil AP-coilovers(senket nesten maks) 18" M6 felg Xenon og EA carbon emblem Carbon nyrer M-tech front(ikke montert enda) M3-skjørt(ikke montert enda) Øyelokk(ikke montert enda) Ledbaklykter(ventes i posten) Soting av side ruter ventes snart :) 1stk lite pioneer anlegg bak noen bilder da :) Bilde fra i sommer, uten senk, xenon, ea og carbon nyrer. Bilder med senk: bilder fra helgen: Skulle hatt meg bakfanger m-tech2, så om noen vet om en billig en så ROP ut ;P Andre forslag til hva jeg kan gjøre taes imot med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 pen bil. Noen planer om og sote vinduene kanskje? Hvordan chip har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BabeMagnetWagon Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Pen bil du har der! Virket som en fin Utstyrsliste, hehe.. Men få på M fangeren din, bilen blir så utrolig mye fetere ;) Siter - VW Touran 08 - Mazda Rx8 Highpower - Audi A4 TQ 2000mod (Solgt) - Chrysler Neon Hahn SRT4 270hk (Prosjekt 09/2010)Ferdig! (Solgt) - Bmw E36 328i cab 98mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen! Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 rutene er det planlagt å få sotet i påska da jeg kommer hjem på perm :) venter med å få på m-tech fronten til snøen har dratt og onkel får opp lakkboksen så jeg får lakkert ;P ingen stressing skjønner dere :P er i forsvaret... Edit: usikker på hvordan chipp jeg har, fikk bare vite fra forige eier at den var chippa, skulle vist yte 166hk elns.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yusof Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Denne bilen var jo helt rått:D! Respekt** Minuset var jo de stygge "Jalla" side speilene da, ellers fett bil;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen! Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Denne bilen var jo helt rått:D! Respekt** Minuset var jo de stygge "Jalla" side speilene da, ellers fett bil;) JALLA :O Det er jo ekte AC Schnitzer speil forfaen :P råere speil finner du ikke til e46. men det er jo din mening så du skal få ha den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yusof Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 JALLA :O Det er jo ekte AC Schnitzer speil forfaen :P råere speil finner du ikke til e46. men det er jo din mening så du skal få ha den ;) Hehe;) Men dissa hadde passa bedre selvom det er sedan da;D http://www.karcraze.com/pics/IMG_0455.jpg Orginal M3/M5 side speil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen! Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Hehe;) Men dissa hadde passa bedre selvom det er sedan da;D http://www.karcraze.com/pics/IMG_0455.jpg Orginal M3/M5 side speil. jauda, tøffe speil det der også, men er liksom ikke så stor forskjell :P også er det ikke så mange som har AC speil ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen! Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Da har jeg fått lakkert og montert m-tech fronten :D ble ganske så bra synes jeg. skal få til bilde iløpet av uka nå:) Fått på sommerfelgene også nå så nå skal jeg bare få skaffa meg sotfilm så blir rutene sota og jeg blir klar for sommeren :D Noen som kan fortelle meg om m-tech bakfangeren til en e46 facelift touring passer bilen min? mener og huske at sedan og touring ikke går ilag, men er så usikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen! Skrevet April 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Nye bilder ferske ifra idag da :) Prøvde øyelokka jeg har også, men likte de ikke så godt egentlig. hva synes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Fin! Siter Mitt E30 325 Prosjekt-tråd! http://www.bilforumet.no/3-serien/219001-jonas-bmw-e30-325-cab-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løfaldli Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Hvor fikk du tak i felgene? Hvilken profil har de? Siter Min Bora 1,9TDI 4Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 TA VEKK de øyelokkene :( ellers fet tralle Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Så bedre ut uten øyenlokkene ja :P Meeeeget pen bil ;) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løfaldli Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Skal du ha øyelokk så må du ha langsgående hele kanten synes jeg :p De dær passet ikke inn i din styling, men det er jo min mening :) Siter Min Bora 1,9TDI 4Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg