hantler Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 dysa på førersiden er tett så kjøpte en ny. problemet er at jeg ikke får ut den gamle. Noen tips/noen som har gjort dette selv? Har både prøvd å vippe fra toppen og å presse underifra, men sitter helt dønn! Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Er det ikke noe klips på undersiden av panseret da? Når jeg bytta så dytta jeg bare den opp :P Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 disse sitter ganske godt.. men press dem ut fra undersiden.. mener du skal presse opp enden som er mot fronten på bilen først.. eller andre siden.. du skal liksom vippe den ut å ett vis. vet flere som har slitt med dette men enkelt om du har gjort det en gang:P Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 ja jeg så jo på den jeg kjøpte, for å tenke ut åsn jeg skulle få til dette, og enig i at jeg må presse fra undersiden. det klipset sitter utrolig stramt, men må nok bare prøve å presse på ja! gjør jo ikke akkurat noe om jeg ødelegger det:P takk for svar! Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Da har jeg fått det montert, var bare å stå på ja:P satt jevlig godt! TIPS: til andre som skal bytte denne: Sjekk om du har med eller uten varme!! Jeg hadde med og kjøpte uten, kjedelig bomtur til forhandler. Er veldig få som har det, men lurt å sjekke. vanelig dyse kosta 40,- og med varme 330,- Takk til dere som svarte:) Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg