Karlax Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Hei ! Jeg har fullt batteri på bilen, men den vill ikke starte, verken "chinne" sier bare klikk når jeg prøver og starte.. er dette pluggene ? ps. dette er min første volvo 240. Siter - Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasaj240 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 (endret) Startmotor. prøv å sett den i gir å dytte den litt fram å tilbake. hvis ikke det hjelper så bytt. prøv også å måle spenningen fram til starter. kan også prøve å kortslutte den for å se om den drar rundt. Endret Mars 10, 2009 av Thomasaj240 Siter 2000 Audi A4 1.9TDI 1984 Volvo 240 bruksbil:P 1964 Volvo Amzazon *prosjekt*http://www.bilforumet.no/120/223113-volvo-amazon-64-mod.html 1987 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlax Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Startmotor. prøv å sett den i gir å dytte den litt fram å tilbake. hvis ikke det hjelper så bytt. prøv også å måle spenningen fram til starter. kan også prøve å kortslutte den for å se om den drar rundt. den må trilles igang ja, da starter den.. hvorfor måle spenning til starteren ? ;p pga Dynamo ikke lader kansje ? Siter - Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvohondreåførr! Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 har ingenting me lading. er starteren so er gåen.. du kan prøve å slå litt i den.. det har hjelpa får meg Siter VOLVO forever!! style volvo`n er som å sminke en gris.. Tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvohondreåførr! Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 sjekke speninga er får å se om den får så mye strøm den skal ha Siter VOLVO forever!! style volvo`n er som å sminke en gris.. Tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlax Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 okok, takk takk :) ska prøve, hva er det som gjør at den blir ødelagt? er det en slite del? = ) Siter - Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvohondreåførr! Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 ja det er slite del som nesten alt annet er Siter VOLVO forever!! style volvo`n er som å sminke en gris.. Tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlax Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Skiftet Startmotor alt er i orden, tusen takk :) Siter - Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Drit bra tråd, bare hjelpsomme folk:D Bra du fikk fiksa det da,hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg