jan kristian Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hey. Skal hente min nylig kjøpte Audi A4 T 2000 mod i morgen dette blir bra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 jah velkommen som jeg sa i forrige tråd fra moped til audi A4T ( lykke til! ) forsiktig så du ikke ødelegger bilen da. oja en ting til Audi T krever en del velikehold mer enn " standard" biler Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan kristian Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 jah velkommen som jeg sa i forrige tråd fra moped til audi A4T ( lykke til! ) forsiktig så du ikke ødelegger bilen da. oja en ting til Audi T krever en del velikehold mer enn " standard" biler Takk :D Ja det kom vell ikke som et sjokk det xD håper på det beste :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 uff nei!! selg dritten så fort du kan!:D neida ,gratulerer Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan kristian Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 uff nei!! selg dritten så fort du kan!:D neida ,gratulerer Hahaha :p takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 du får lage deg en tråd når bilen er handla:) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan kristian Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 du får lage deg en tråd når bilen er handla:) Jess :D må nok det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg