190marius Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Har vært lite progress i det siste, har fått glasfiber sparkel og vanlig sparkel, så skal begynne og jobbe snart, men har dårlig tid, pga eksamen på onsdag, så det blir ikke mye tid til bilen: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Lykke til på eksamen ivertfall:) Arbeidet ser bra ut til no Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monobrynet Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 dette blir sååå gromt :D Siter _______________________________________________ oh my lawd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190marius Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Hehe, japp, det begynner og komme seg, altid's arti med Komentarer: D *Hint Hint* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190marius Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Jess, i dag fikk jeg begynt med og legge glassfiber sparkel, så skal vente ei stund no, så skal jeg slipe den litt, ned før jeg går ut og legger på flerelag og tilslutt, legger på vanlig sparkel for og få den fine overflaten: ) legger ut litt bilder til no, også kommer det sikkert en update senere: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190marius Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 jess, det blir en liten oppdait til i kveld. begynner og skjønne mengden med arbeid, men har fortsatt et sinsykt pågangs mot, for at begynner og se hvordan dette kommer til og bli:D fikk lagt et til lag med sparkel før jeg tok kveld: ) men i morgen er det på an igjen: ) kan ikke vente: D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Blir drit bra:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190marius Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 jepp, det blir nok bra skal dere se, har planer om og ta meg god til dette, så det ikke blir noe lett vint arbeid, eller "snarveier": ) me chattes i morgen: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Dette blir nok bra ja:) Godt du brukar god tid Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190marius Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Jess, i dag fikk jeg holdt på litt, med og slipe og legge på et nytt lag med sparkel: ) og satt på dekkene for og se hvordan det ble, klarte ikke og vente lenger: ) så slenger ut et bilde av dette. skal ta flere bilder senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190marius Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 De ble ikke gjort noe siden onsdag til i dag, Kom noe i veien som var en del viktigere, så får holde på hele uken etter skoletiden, Har plan med og bli ferdig med og bredinga foran til senest torsdag, så det blir spreng jobbing, denne uken: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Då ventast det i spenning:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190marius Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Jess, i dag var jeg i garasjen i en 3-4 timer, og fikk gjort en hel del: ) er så godt som ferdig med og sparkle og slipe er en 10 min igjen på den maks, og skrudde delvis av, til den skal lakkeres og smøres på tectyl, eller noen av dere som vet om som jeg heller burde bruke? og fikk også smurt på glassfiber sparkel i dag på den andre siden, så når man er ferdig helt ferdig på den ene siden, så er det bare og begynne på den andre siden "woohoo" begynner og gå rimelig lei av den svartens sparkelen, men regnet med det, og har vel ikke mistet på gangsmotet, men det ble ikke noen bilder for at glemte og ta med telefon når jeg for i garasjen, så glemte det helt av, men blir giga bilde update i morgen med bilder. og har tenkt litt over motor skifte har kommet fram til at det heller blir en m103-motor, så er på leiting etter en no, det er bare og si i fra om noen av dere kommer over en, gjerne bulkete og jævlig, skal bare ha motor, girkasse, og understellet, og kansje noe smått, får se det ann: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 m103 motor? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 fett! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg