supreme Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Skal bytte dynamo i min 94 mod 2.0l bensin nå, men etter å ha satt inn den nye får jeg ikke på beltet igjen.. har forstått at det er fjæra under dynamoen som er beltestrammeren på den. men uansett om jeg har dynamoen i bånn(uten fjær) så greier jeg ikke å få på det beltet igjen.. noen som har noe tips? eventuelt walkthrough på det? har på følelsen at det er noe som er feil en plass. men kan ikke finne ut hva. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Etter at jeg tok av dynamoen på min, fikk jeg den heller ikke på.. Da satte jeg den halveis på og vrei på dynamoen slik at den gikk rundt.. Da hoppa den på plass... Man skal vel helst ikke gjøre det sånn, men det funker ;) Har gjort det i mange år, og det funker ALLTID :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg