Gå til innhold

Selges: Blaupunkt Bluetooth/ USB-Interface (Håndfri I bil) BILLIG

Ranger emnet


Teigas

Anbefalte innlegg

7607545500_LO.jpg

 

Selger blaunpunkt håndrfri enhet. Denne kobler du opp på ditt orginale blaupunkt anlegg, for å få handsfree, og mulighetene til å spille mp3 er via usb stick.

 

Kjøpte denne til min MDF2 , men rakk aldri og koble den opp, da jeg byttet til RNS-510.

 

Denne skal i teorien passe til alle blaupunkt steroanlegger tror jeg. Det offisielle navnet er Bluetooth /usb Interface VW/AUDI og delenr er 7 607 545 550.

 

Med utstyret følger også en orginal VW OEM anleggs adapter. Det vil si enn slik ledning man plugger alt i slik at den passer baki cd spilleren\anlegget. Merk at dette er for VW, er vel en iso kontakt, som kostet et par hundre kroner.

 

Jeg selger denne til høystbydende over 1200 kroner, noe som er billig. Husker ikke i farten hva jeg betalte for denne på Møller Haugesund, men på bilradiospesialisten ligger den nå til over 2200 kroner, og det er uten adapter iso kabelen til VW.

 

Ta kontakt pr pm, pr tlf 99 64 00 89, eller pr epost Lars.Martin@Teigen.be

 

 

 

Produktlink:

 

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...436&id=&vn=736

 

På esken står det at den passer følgende:

 

VW

Gamma

RNS300

Radio Navigation system MFD 1, MFD2, MCD, og RN-S2

Radio Navigation Toareg cd DVD, Touran cd, DVD.

RNS Low line

Transporter radio T5

 

Audi

 

Radio Concert 1 og 2

Radio Chours 1 og 2

Audi Navigation Plus

 

Seat

Navigationssystem RNS

 

Skoda

Radio Navigationsystem RNS, MFD og radio Dance

 

Ford

 

Ford RNS og MFD.

 

Produktinfo:

 

Blaupunkt Bluetooth/USB Interface

 

Produktnr.: 7607545500

 

Kr.2290,-

 

Finansiering: 36 mnd - Kr.122,- pr mnd

Finansiering: 24 mnd - Kr.150,- pr mnd

Minimum månedlig avdrag er Kr.199,-

Se eff. rente

 

Blaupunkt Bluetooth Hands-free for mobilen - også med USB inngang . .

 

Denne kobles til din eksisterende Blaupunkt bilstereo og gir deg friheten og sikkerheten ved bruk av Hands-Free mobil i bilen.

 

Når telefonen ringer - svarer du bare ved å trykke på svar-knappen (som avbildet) - og du hører samtalen gjennom bilens høyttalere.

 

TRÅDLØS BLUETOOTH® -

 

"Bluetooth kommunikasjon" - plug-and-play

 

Universalt Bluetooth/USB interface – med dette kan mobiltelefonen brukes I kombinasjon med bilradioen.

 

Denne kobles til din eksisterende Blaupunkt bilstereo og gir deg friheten og sikkerheten ved bruk av Hands-Free mobil i bilen. Kan kobles til alle Blaupunkt spillere med CD-veksler styring fra 2002 og oppover.

 

Enkel bruk – For rask og sikker bruk kommer denne med en “PTT” bryter (Push-to-Talk)

Når telefonen ringer - svarer du bare ved å trykke på svar-knappen (som avbildet) - og du hører samtalen gjennom bilens høyttalere.

 

Trådløs tilkobling med Bluetooth® er den enkle og praktiske løsningen for Hands-Free i bilen.

Interfacen støtter også Bluetooth® audio streaming. D.v.s. at du kan spille av musikk du har lagret på telefonen via bilstereoen.

 

En annen smart løsning er å benytte en bærbar MP3 spiller med Bluetooth®

Når en bærbar enhet er logget på – betjener du denne fra bilstereoen. Med valg av melodier osv.

Avhengig av radiomodell håndterer denne fra 10 til 999 mapper med fra 99 til 9999 spor pr. mappe

 

Spor og tid vises da I displayet på radioen. (ID3 tag )

 

Interfacen er også utstyrt med USB inngang (USB standard 2.0) – som du kan koble til f.eks MP3 spillere uten Bluetooth kommunikasjon.

 

Mikrofon følger med

 

Passer til bilstereoer og radionavigasjonssystemer produsert av Blaupunkt

 

Blaupunkt-produkter produsert i 2002 eller senere med CDC-kontroll (CD change), telefon-mute og mulighet for tilkobling av telefon (ikke OEM-stereoer fra Blaupunkt)

96 mod, Polo 6N, Colour Concept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den BT-usb adapteren der får man for ca 1100,- med en Minnekortspiller-Radio fra Blaupunkt så du er litt dyr her tror jeg...

 

Her er link til Pixmania

 

http://www.pixmania.com/no/no/1577850/art/blaupunkt/bilstereo-mp3-sd-melbourn.html?srcid=1951&Partenaire=kelkoo_no&CodePromo=oui

 

 

Er interessert for 3-400kr som bare er 2-100kr under prisen for en brukt fra en sjappe her i gamlebyen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 300, lar jeg det heller bare ligge ;) hehe...

 

Kan gå ned til 900, med adapteren til VW, bare adapteren koster 300.

 

Prisen har steget etter jeg kjøpte den, betalte ca 1500 for bare enheten på møller, nå koster den faktisk over 2000.

 

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=566&katid=190&mid=m436&id=&vn=736

96 mod, Polo 6N, Colour Concept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei den... -Ligger vel kanskje trygt og godt en stund da.

 

ISO adaptere får man faktisk fra rett under hundringsen, men kanskje mer om det er original Blaupunkt ISO.

 

 

Men jeg tar nok mye heller og kjøper meg ny Blaupunkt spiller og USB/BT adapter for 1085,- på http://www.pixmania.no. (min nåværende Blaupunkt Kiel er litt vrang innimellom.)

 

Takk for tilbakemeldingen ihvertfall, og lykke til med salget her da. (så den på finn.no også vet du.)

 

Kenneth

Endret av Toledotulling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår