Urgeeee Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Hoven mandel har jeg hatt før, men aldri vært hoven under tungen!? Hva kommer det av? Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 du har vel spist no lurt du ikke tålte da :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Mandlene fikk jeg fjerne når jeg var rundt 10 år..hehe. De var ofte hovne når jeg var forkjøla. Men har aldri vært hoven under tunga. Kanskje ta seg en tur til legen? Vis ikke det går over, etter en dag. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Nå får man ikke fjerna mandlene lenger, med mindre man har hatt ekstremt mye problem siste året. jeg har prøvd. Går stadig rundt med hovne mandler, men får ikke lov til å fjerne. En av legene mente det kunne skyldes snusbruk, og anbefalte meg å slutte for å se om det hjalp. Det har jeg ikke klart enda da :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Jøss, det viste jeg ikke. Er litt rart at de ikke vil fjerne de da.. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 ja det er visst noe de har begynt med siste åra... er noe med at det kan bli komplikasjoner når man er voksen og fjerner dem. Derfor har de blitt mye mer forsiktige. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 ja det er visst noe de har begynt med siste åra... er noe med at det kan bli komplikasjoner når man er voksen og fjerner dem. Derfor har de blitt mye mer forsiktige. Ja okey. To dager etter at jeg hadde fjerne de, så skulle jeg ta meg et glass med brus. Å plutselig så kjente jeg noe blod i halsen, svelga og svelga vøttø..fikk litt panikk..hehe. Så det var rett på legevakta.. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Ja okey. To dager etter at jeg hadde fjerne de, så skulle jeg ta meg et glass med brus. Å plutselig så kjente jeg noe blod i halsen, svelga og svelga vøttø..fikk litt panikk..hehe. Så det var rett på legevakta.. Du skulle fått i deg noe jævlig spicet Taco også :D Hehe =P Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Jeg hadde VELDIG hovne mandler når jeg hadde kyssesjuken.. Da var de så hovne at det var vanskelig å svelge osv. Trur nok jeg ville tatt en tur til legen, og kanskje holdt meg unna vodka'n i helga ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Unna vodka`n? Hørt det hjelper mot forkjølelse jeg, så tok meg noen shoter i sta.. Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Ja jeg trudde jeg var forkjøla og tenkte å drekke det vekk.. viste seg at jeg hadde kyssesjuken :P litt skive-bom men det gikk så bra atte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Nå får man ikke fjerna mandlene lenger, med mindre man har hatt ekstremt mye problem siste året. jeg har prøvd. Går stadig rundt med hovne mandler, men får ikke lov til å fjerne. En av legene mente det kunne skyldes snusbruk, og anbefalte meg å slutte for å se om det hjalp. Det har jeg ikke klart enda da :) x2! er verre å slutte med snusen enn røyken med gitt :S Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Hoven mandel har jeg hatt før, men aldri vært hoven under tungen!? Hva kommer det av? Lukter det stygt av munnen din?, altså ikke vanlig dårlig ånde:D Hvis i tillegg lymfeknutene på halsen er stramme og harde kan det være streptokokkinfeksjon du har.. Oppsøk lege:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 (endret) Nei syns ikke det lukter noe værre en vanlig:D hehe.. Også sier du lymfekjærtler som er hovne.. er ikke noe `er.. men bare ett sted som det er hovent.. rett under kjeve-beinet litt til høyere.. noe som jeg trudde var mandelen.. men har egentlig ikke vondt når jeg svelger, bare av og til da stikker det.. Takker for svar, får komme meg til en lege ja.. Endret Mars 7, 2009 av Urgeeee Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Jeg skal fjerne mandlene nå. Fikk brev i posten fra sykehuset at det tok rundt 6 mnd så var det min tur. Men nå har jeg gått rundt i 2-3 år med omtrent konstant hovne mandler på vinteren da. Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg