lroedal Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Skal trolig anskaffe en bil av denne typen snart Hvordan er det med deler til disse? Passer ting fra vanlig treer-Golf? Kunne tenkt meg å byttet til noen bedre lykter, får du godkjente xenon-lykter til disse? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Mye likt som vanlig golf ja, og skal ikke være noe prob med deler. Det er tross alt ganske mange golf 3 stv på norske veier... godkjente xenon tror jeg du sliter med, men på min 3er satte jeg releer på originallyktene, og fikk 3volt mer og uendelig mye bedre lys bare pga det. Jeg hadde lyktetypen med 2 h7-pærer i hver lykt da, bedre lys enn den typen med en h4-pære... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Blir det noe bedre om jeg ettermonterer "stylinglykter" med H7 eller H1, med noen gode pærer da? :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 ja, det kan det bli, men du BØR montere releer i tillegg. Originalt går strømmen gjennom tenningslås,spakstell og hovedlysbryter og tilbake til lyktene. Det blir altså flere meter med tynn ledning før strømmen kommer fram til lyktene. Relesett til lysforsterking fås kjøpt for en billig penge på biltema. Da slipper du også at tenningsbryter og hovedlysbryter ryker så ofte. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Hørtes smart ut! :) Fant Xenon-lykter til ca. 3k på Bsbildeler også nå. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Javisst, xenon gir jo også klart best lys. Bare juster de riktig, så blender de ikke altfor mye, og du kan bytte til originalpærer ved eukontroll. mange som gjør det sånn :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg