MortenNilsen1989 Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Som tittel sier, om jeg gir på og trykker inn clutch og slipper gassen, bruker Passat'n lang tid på å synke i turtall.. Vet noen hva det kan skyldes? Alle andre biler jeg har kjørt har synki så og si med en gang, mens Passat'n bruker litt tid.. Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoSnuskus Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 (endret) Akkurat hatt det samme i kombinasjon med generelt litt høyt tomgangsturtall på min. Dette var da periodisk. Da fant de brudd på ledningen(e) til tomgangsregulatoren. Om det ikke er ledningene kan det kansje være noe i sammenheng? Ett annet tips jeg fikk i sammenheng var luftlekkasje i vakumslange eller tilhørende duppedingser. Trikset for å sjekke dette sku visstnok være å spraye startgass i skjøter til vakumslange o.l. Endret Mars 6, 2009 av AutoSnuskus Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Akkurat hatt det samme i kombinasjon med generelt litt høyt tomgangsturtall på min. Dette var da periodisk. Da fant de brudd på ledningen(e) til tomgangsregulatoren. Om det ikke er ledningene kan det kansje være noe i sammenheng? Ett annet tips jeg fikk i sammenheng var luftlekkasje i vakumslange eller tilhørende duppedingser. Trikset for å sjekke dette sku visstnok være å spraye startgass i skjøter til vakumslange o.l. Min går på under 1000rpm på tomgang.. Kan sjekke alt av slanger imorgen, kanskje det hjelper ;) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg