Kai_G Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Tja, det var jo denne ihvertfall: Var det ikke Nsx og Gt40 der og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 a5: Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Var det ikke Nsx og Gt40 der og? Den nye heter bare Ford GT, er god å sitte i :) Men ser den bak Ferrari'n ja. Så veldig kjedelig ut der egentlig. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Gt: Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 //img.photobucket.com/albums/v676/jche/gatebil%2009/DSC_9329.jpg[/img]http: Faen viste jeg ikke kunne stå parkert der. Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ja det er sånn Europark har begynt nå. Hvis du ikke flytter bilen innen 5min, henter de større maskineri. Bot får man også da, selvsagt :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ser eg norske skilt på den F40'n?? Viste ikkje at det gjekk F40 på norske skilt eg... Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hmm, hvorfor legger bildene seg ved siden av hverandre? Plagsomt. Fine bilder da:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 trur den ''gone in 60 seconds'' mustangen er den jeg har sitti på med, med mindre det er flere dønn strøkne kopier i norge?.. den jeg satt på med gikk hvertfall noe helt sjukt, jeg blei rett og slett litt satt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Veit det går ein "Eleanor" i Bergen og. Denne til CustomCars i Lillesand hører vel til firmaet. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 ok.. husker han kar'n jeg satt på med i den bilen, han var så glad i den bilen at når han kom hjem fra en kjøretur med den, så ble den vasket,tørket og så lagt teppe over.. og den blei aldri kjørt om det var litt gråe skyer, kun når det var fint vær ute.. trur han fint kunne bytta bort både kone og barn mot den bilen om han måtte gjort det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Hmm, hvorfor legger bildene seg ved siden av hverandre? Plagsomt.Fine bilder da:D Er ikke sånn hos alle, men det er noen som får de på sida av hverandre. Uansett, har prøvd å redigere taggene litt nå, så du kan se om det hjelper :D Takk for det :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg