hyundai coupe Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 hei... jeg lurer på om denne spilleren kommer til å passe i bilen min? noen som vet om denne spilleren er et godt kjøp? takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lilsaint Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Hvordan bil er du har?? Siter Golf Iv gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai coupe Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Hvordan bil er du har?? har en cross polo http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16379195 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Den går rett inn den ;) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai coupe Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 det høres bra ut. regner med jeg bestiller denne. men er det noen som har hørt noe posetivt/negativt om den? ser den brukbar ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Den er nok bra ja. Den noe eldre HiFi-garden løfter fortsatt på hatten når Fujitsu Ten nevnes, og Eclipse er etterfølgeren til dette. At høyttalerne i bilen din knapt er verdig den spilleren, er jo neste ting man bør kikke på... ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 At høyttalerne i bilen din knapt er verdig den spilleren, er jo neste ting man bør kikke på... ;) Han har ett poeng ;) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai coupe Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 så jeg bør altså kjøpe nye høyttalere i bilen? noen som vet hvordan det er å bytte frontsett i en polo 2007 mod? takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjukken Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 dø bør værra forsiktig med plast deksla. jeg brukte en tynn men bred skrutrekker og enda ble det merker. bruk noe i plast. eller studer hvordan klipsa er bedre en jeg gjorde ;) du har sånne hele plast dør sider? med sort list nederst hvor høyttalere sitter foran i døra? er ikke 100% sikker men mener det er mulig og ta av bare grillen til høyttalera i døra. og ta høyttaleren ut der. (min Caddy/polo er 2003mod derfor er jeg usikker) Siter Tj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 så jeg bør altså kjøpe nye høyttalere i bilen? For å få full utnyttelse av nyspillern....ja ;) noen som vet hvordan det er å bytte frontsett i en polo 2007 mod? takk for hjelpen! Med disse brakettene blir det ihvertfall ikke vanskelig å montere høytalere :) http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5437&katid=434&mid=m436&id=&vn=736 Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 dø bør værra forsiktig med plast deksla. jeg brukte en tynn men bred skrutrekker og enda ble det merker. bruk noe i plast. eller studer hvordan klipsa er bedre en jeg gjorde ;) "Fattigmannstrikset" her er å tape opp skrutrekkeren (med el.tape), så det ikke blir noen skarpe kranter ;) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 vil anbefale alle som skal montere/demonntere anlegg eller what ever i bil til å dra på wurth å skaffe seg en nylonkile. dette er et verktøy du kan bruke til så mangt!! tror ikke det koster all verden heller. jeg demonterer en del lister og interiør på biler nesten hver dag å er handicapet uten denne kilen.. jævli kjipt å stå å knekke ut lister i en 2009 mod bil med skrujern å lage hakk og spåor i dashbordet liksom:P hehe... ser bare på min egen bil hvor ett verksted hadde bytta vindusmekanisme før jeg kjøpte bilen å dem har brukt skrujern for å åpne deksel på dørhåndtaket for å komme til skruer og slikt.. ikke pent!!! gå inn på: http://194.19.67.96/wn_eh.exe/Start åsså søker du på nylonkile. helt nederst på siden etter du har søkt ligger den. skal legge ut tips om dette på bilforumet så alle kan ha glede av denne.kilen Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai coupe Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 takk for all hjelpen! fikk cdspilleren idag. ble veldig skuffet! hullet der spilleren skal inn er for stort:( må sikkert sende den tilbake... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Det er da et minimalt problem... hvor mange millimeter "mangler" på ramma til spilleren? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai coupe Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 tenker det er ca 5 mm på hver side. hvordan skal jeg fikse det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg