Marzo Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Hey Marzo, jeg hørte at dere Stavanger-gutta kanskje tar turen på Vaerstes vårmønstring? ;) Eirik Stemmer det! Så sant det er pent vær så blir det en dags tur med klubben evt en overnatting med sosialt =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Dritbra bilder! Og ikke minst en herlig bil:) Hva har du gjort med den? Ikke så veldig mye i grunn. Montert R32 front og sideskjørt. Custom bakfanger med VW Touareg W8 eksos. R32 detaljer innvendig og litt med lyd. Sota ruter. Coilovers og felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet April 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Enda noen nye kan da ikke skade: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Når jeg ser bilen din så gleder jeg meg stort til å få coilovers på min og. Den er så utrolig strøken den bilen din Marzo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenti_ Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Flott bil, og ikke minst flotte bilder. Blir ikke mindre fristet til å gjøre noe med egen bil etter å ha sett dette! Siter >Min tralle< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Takk for tilbakemeldinger! Stå på folkens! Golf er gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bILLIONAIRE Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Meget pen bil! har et par spm, hvis det ikke blir for mye da ;) 1. Hva er dimensjonene på dekkene og felgene, er det 19"? Og hvor kjøpte du disse. 2. Hvor mye er bilen din senket? 3. Hvor har du kjøpt gti sideskjørtet og bakfangeren? -m.v Siter MOV VWGOLF1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Meget pen bil! har et par spm, hvis det ikke blir for mye da ;) 1. Hva er dimensjonene på dekkene og felgene, er det 19"? Og hvor kjøpte du disse. 2. Hvor mye er bilen din senket? 3. Hvor har du kjøpt gti sideskjørtet og bakfangeren? -m.v Da prøver vi å svare. 1. Dekkene er 235/35/19 Vredstein. Altså 19" ja. 2. Bilen har justerbart senkesett og senket ca 100mm på de fleste bildene. Har den høyere på vinteren. 3. Har kjøpt R32 sideskjørtene hos tm-tuning.com. Bakfangeren er kjøpt hos "carlovingcriminals" på ebay. Ang dekkbredde så er det litt for bredt med 235 når jeg skrur den helt i bunn, så bytter til 215 dekk vertfall foran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bILLIONAIRE Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 100mm fakti. regner med at du ikke kjører med den sånn! Hvor kjøpte du felgene fra? Siter MOV VWGOLF1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 100mm fakti. regner med at du ikke kjører med den sånn! Hvor kjøpte du felgene fra? Joda kjører største delen av året på den høyden. Er godt med bakkeklaring under bilen til å trille rundt i bygatene uten å møte på problemer. På vinteren KAN det hende det snør litt her å da er det greit med noen ekstra cm under bilen slik at jeg slipper å vente på brøytebilen hver gang jeg skal på jobb. Felgene er orginal hjul til VW Phaeton, kjøpt hos Mølles A/S. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg