Gå til innhold

Tv 2 zebra - kjendis-bilcross

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de bilene er vel egentlig noe av det slappeste som går i bilcross ja, har sett de fleste av bilene i aksjon men den rosa/gul/svarte golf'n går ikke så aller værst egentlig, er jo en gti så den er vel mere i gjennomsnittet av en bc bil

 

den 240'n som var med i dag får nok ikke blitt mere orginal.. sånn er det med alle de ''bø-volvoene''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de bilene er vel egentlig noe av det slappeste som går i bilcross ja, har sett de fleste av bilene i aksjon men den rosa/gul/svarte golf'n går ikke så aller værst egentlig, er jo en gti så den er vel mere i gjennomsnittet av en bc bil

 

den 240'n som var med i dag får nok ikke blitt mere orginal.. sånn er det med alle de ''bø-volvoene''

 

du? jeg hadde en e28 525i som jeg solgte til bø(rød/gul) spotta den nå i høst i bra strekk(fortsatt hel i karosseriet) på henger på e134 meheia.. veit du åssen den går nå og om den har noe gode plasseringer? er en mann oppi åra med bart som kjøpte den av meg.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du? jeg hadde en e28 525i som jeg solgte til bø(rød/gul) spotta den nå i høst i bra strekk(fortsatt hel i karosseriet) på henger på e134 meheia.. veit du åssen den går nå og om den har noe gode plasseringer? er en mann oppi åra med bart som kjøpte den av meg.

 

lendsmann du solgte den til da;) er en lendsmann som kjører i det bø teamet med sånne bmwer, han kvallet til landsfinale med en sånn e28, det kan jo være den?.. kjører friskt med slike bmwer han og han gjør det ganske bra resultatmessig selv om det virker som han mest kjører for morroskyld.

 

(mulig det skrives lennsmann, har bare 3'er i norsk;))

Endret av KlovnDaniel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
lendsmann du solgte den til da;) er en lendsmann som kjører i det bø teamet med sånne bmwer, han kvallet til landsfinale med en sånn e28, det kan jo være den?.. kjører friskt med slike bmwer han og han gjør det ganske bra resultatmessig selv om det virker som han mest kjører for morroskyld.

 

(mulig det skrives lennsmann, har bare 3'er i norsk;))

 

nei, er en annen e28, altså 4-dørs 5-serie;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sierra er jo ikke akkurat holdbart i bilcross så jeg har egentlig bare venta på det hel fra programmet starta. samma med volvo bærebruer, at dem ikke har knela et par 240 bærebruer enda er jo helt utrolig

 

Hvorfor sierraene og volvoane kvelder akkurat i bilcross, og ikke i litt over middels satsing på skauen for eksempel høres for meg litt rart ut.. og ja, har misshandla begge deler:)

02' Nissan Navara

91'240, søndagsbil

x88'740 turbo intercooler

x92'240, sladdebil

x86'240,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sierra er jo ikke akkurat holdbart i bilcross så jeg har egentlig bare venta på det hel fra programmet starta. samma med volvo bærebruer, at dem ikke har knela et par 240 bærebruer enda er jo helt utrolig

 

hehe, problemet på sierran er rammevangene. Sånn kollisjonsmessig suger sierra, men fytti F... hvor jævli mye juling det tåler motormessig, har hatt en del jordebiler av det og samme med volvo 240, går og går...

 

Men tilbake on topic, er det gamlebilen til Kenneth Kristiansen, den svarte corollan som gikk i dagens episode?

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår