92 Audi Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Jeg driver å motivlakkerer litt, men har fått et irriterende problem med sprøyta. Det kommer bare ikke lakk ut av spissen, blåser bare luft inn i beholderen med lakk. Jeg har alltid vært nøye med rengjøringen, og kan ikke finne noe galt heller. Noen som har tips og råd?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Kjøp deg airbrush med overliggende kopp ;) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Hvilken airbrush har du, og hvilken beholder ? Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92 Audi Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Jeg vet ikke helt hva den heter, eller hva slags merke, men den ser flott ut, og virker eksklusiv. Men...den har sånn type glassbeholder, som er montert under sprøyten...den har funka helt greit lenge, har hatt den i fillebiter mange ganger, ren og pen er den, men når det kommer lakk ut av den, så er det støvis, pulserende, ugjevnt og det bobler i glasset nåt jeg trykker på luft, altså før jeg tilfører farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Hm, du er jo faktisk fra Sortland :p Vet du hvor airbrushen er kjøpt? Er det sånn at du kan justere med fingeren din hvor mye lakk som skal komme? Eller er det bare av og på? Jeg har 3 med underliggende kopp, og en med overliggende. Og det er ikke tvil om hvordan som gir den jevneste lakkstrålen og det beste resultatet. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amund:) Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Har du sett etter om nåla di har blitt skadet? Bøyd f eks.. dette kan også være en årsak. Hadde du kunnet fortelle oss hvordan merke det er, så kunne det vært litt lettere å hjelpet deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92 Audi Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Nei, nåla er ikke bøyd. Har vært utrolig forsiktig med denne, så det mener jeg helt bestemt at den ikke er. Lakken kommer sånn ujevnt, sånn støtvis ut av den av og til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Er nok luftehullet i lokket på beholderen din som er tett. Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Kanskje er dysen spruket. Eller så der dysen ikke tett. Mangler tettning. Evt kansje den ytterste capen. Er for lang inntil dysa. Eller det er bygget seg opp lakk i front capen. (den som går over dysa) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg