buskmann Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Er dette noe å bry seg om da? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 Er dette noe å bry seg om da? Vel...hadde jeg ikke brydd meg, så hadde heller ikke denne tråden blitt startet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Da har jeg montert tilbake den gamle LMM og konkludert med at det ikke er denne som er feil. Det er ikke feilmeldinger i systemet lenger, men den går fortsatt like dårlig :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Da kaster jeg inn håndkleet....Har bestilt time for diagnose hos møller i neste uke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW guy Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Like greit det da, er vel ikke møller i follo vel? da er det jeg som får se på den hehe.... Siter VW passat 1,9TDI 2001 Toyota corolla 1,3 1984 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Like greit det da, er vel ikke møller i follo vel? da er det jeg som får se på den hehe.... Det blir møller i Stavanger. Jeg legger min bils sjel og min lommebok i hendene på møller....Det hadde vel vært så typisk at de ikke finner noe feil på de to timene de har satt av til feilsøking... venter i spenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW guy Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 sikkrt helt topp når den er der inne, pleier å bli bra når du er på vei til å levere bilen.... Siter VW passat 1,9TDI 2001 Toyota corolla 1,3 1984 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Jaja...nå har bilen vært inne. De gikk over hele motoren + motorstyring uten å finne noenting og konkluderte med at feilen må ligge i automatkassen, men ikke noe mer konkret enn det. Jeg ble ganske irritert over at de ikke hadde sjekket oljenivået i kassa engang selvom jeg ga dem beskjed om at det muligens kunne være en ide før de startet på jobben. Må si at jeg ikke er fornøyd med kundeservicen. Svarer ikke på tlf, ringer ikke opp igjen og ville ha meg fortest mulig ut av butikken når jeg gjorde opp for meg. Fikk ikke med meg en eller annen form for rapport engang. Det betyr bare en ting, at jeg må ta saken i egne hender som vanlig. Jeg får gjøre litt mer research før jeg finner på hva neste trekk skal bli.... P.S. Etterfylte 2-3 dl med ATF olje igårkveld uten resultat :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Siste oppdatering: Jeg tok en telefon til en automatexpert (Transtec) og fortalte hele historien min. Han kunne med 99% sikkerhet fortelle meg at jeg hadde dårlig oljetrykk på converteren som igjenn gjorde at denne "slapp taket litt" ved lave/middels turtall. Full overhaling av kassa va eneste og beste løsning. Kosta flesk. Ser ut til at jeg får belage meg på leting etter en brukt kasse og en helg under bilen :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Brukt kasse lokalisert. Satser på å få denne i hus innen kort tid. Ellers så har jeg bestilt en flaske QMI-lurium som jeg skal ha på den gamle kassa som siste forsøk på forbedring. Jeg har ingen tro på dette "vidundermiddelet" men når flaska koster 200 kr, så kan en jo gjøre et forsøk for gøy :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Hei igjen! Ikveld var jeg under bilen for å få helt på flaska med QMI automatgir behandling. Da fant jeg i samme slengen ut at flexiskjøten mellom frontrør og katalysator var lekk. Da må jeg spør rett ut, kan denne være årsaken til hele kaoset? Må få det fikset uansett, så det kan være en ide å gjøre det før kassebytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Tja. Har du frieksos vil verdiene bli feil, men kan ikke si at jeg har hørt om lugging tidligere ved fri-eksos. Kan være greit å få det ordnet for å utelukke det iallfall. :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg