Gå til innhold

volvo 745

Ranger emnet


Poffs

Anbefalte innlegg

billig stasjonsvogn kjøpes

kan være rusten og fæl.

behøver ikke være mye utstyr.

motor behøver ikke være bra.

 

men...bilen må være eu-godkjent og ha skilter!!!

helst østlandet.

 

vis du har en og selge si ifra,vis ikke la vær!

 

(denne tråden skal ikke ødelegges av snikk snakkere,da vil dere blir rapportert til amdinistrator)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ute etter og kjøpe bil.....ikke ute etter chatte tråd skjønner du det!!

grunn til at jeg la ut tre poster er fordi jeg trenger bilen kjapt!!!!

har du problemer med at det finnes tre tråder på bilforumet?

det er jo ikke sikkert alle titter innom feks 240 forumet.... derfor!

 

"det var en grunn til at jeg sa akkurat dette på tråden:

(denne tråden skal ikke ødelegges av snikk snakkere,da vil dere blir rapportert til amdinistrator)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Poffs

det er jo ikke sikkert alle titter innom feks 240 forumet.... derfor!

De aller fleste her bruker "view new posts"-funksjonen, og vil dermed se posten i lista første gang den legges ut, samt når noen svarer på den. Egentlig burde du takke meg; er flere folk som ser på tråden når den blir med i "view new posts"-lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det litt utydlig det han skriver? HAN VIL IKKE HA SNIKK SNAKKERE TIL Å SKRIVE HER.

 

Poffs: Jeg har en eugodkjent bil som akuratt er eugodkjent med litt rust. Det er en B21ET som ser veldig ryddig og fin ut. Mulig den er litt for dyr for deg da, men jeg har en kompis som sikkert har noe eugodkjente greier til en billig penge. Trenger den bare være Eu-ok ut vinteren?

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår