Gå til innhold

Anbefalte xenon lamper til Passat 3b?

Ranger emnet


PoloDude

Anbefalte innlegg

Skal snart kjøpe meg xenon til Passaten.

 

Noen som har gode/dårlige erfaringer?

 

Dvs bra produsent/dårlig produsent? Dvs kvalitet på lykta og pærene, eks dugg osv....

 

Jeg skal ikke ha angels eyes eller devil eyes!!!

 

Men har dere bra/dårlige erfaringer med noen produsenter av disse også, å er det bare å melde sin erfaring også!

 

PS: dette haster litt...

 

OG, legg gjerne ut et bilde, evt hvor de er kjøpt!

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har H.I.D kit ifra http://www.vvme.com på begge mine biler, en mazda sportsbil, og en passat, funker suverent, men på passat så anbefaller eg rele kit, da eg hadde problem med å starte,, eg har også fk lykter forran på min passat, mørke med halo, men måtte ut med de etter frosten, pga det kom plutselig vann i de, så de må pakkes om...

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er ikke bare fordi du selger dem? (en liten frekkhet der....)

 

Men seriøst, er de av glass, eller plastikk slik som de orginale lampene på Passaten? (de blir råttene etterhvert)

 

Garanti tid på Depo?

 

Kan du sende meg en PM med pris på disse til Passat (uten angels eyes eller devil eyes) og om det inkl xenon pærer i nær og fjern evt.

 

Kan disse lyktene justeres nær og fjern individuelt, dvs evt justere linsa litt ned iforhold til blending....

 

Thomas.

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er ikke bare fordi du selger dem? (en liten frekkhet der....)

 

Men seriøst, er de av glass, eller plastikk slik som de orginale lampene på Passaten? (de blir råttene etterhvert)

 

Garanti tid på Depo?

 

Kan du sende meg en PM med pris på disse til Passat (uten angels eyes eller devil eyes) og om det inkl xenon pærer i nær og fjern evt.

 

Kan disse lyktene justeres nær og fjern individuelt, dvs evt justere linsa litt ned iforhold til blending....

 

Thomas.

 

 

Er ikke pga. av jeg selger de nei. selger masse lamper.:)

Og hadde slike på passat`n før jeg begynte og selge de også ;)

 

Sender deg en PM jeg.

 

Dette er lamper som er like org. og samme muligheter og kvalitet.

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår