Gå til innhold

RS6 front på A6

Ranger emnet


olemagnar

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en A6 2002 model 2,5 TDI V6 Quattro

 

Er det noen som veit om det er mulig og sette en RS6 front på en A6? Front spoileren min hadde et uhell med en isklump :(

 

Kjøpte en RS 6 front fra Dietrich. Denne er i glassfiber og hadde ganske bra passform. Brukte et par timer på å få den til å passe bra.

 

Finishen var også bra, men litt sparkling og pussing må til for å få den helt 100%.

-02 A6 1.8T AVANT

-98 PASSAT

-97 INDY 700SKS

X-91 mod 626

X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst å legge ut noen bilder slik at vi får sett? :)

 

Har ikke fått lakka fangeren enda. Fikk ikke tid i høst, så tenkte jeg skulle vente til våren og ta en ny bakfanger i samme slengen. Ble rygga på under førjulshandelen.

 

Et bilde ihvertfall. Merk at jeg ikke har montert lista under lyktene og klaringen mellom panseret er ikke innjustert.

 

S4300075.jpg

 

Et med IC prøvemontert

 

S4300077.jpg

-02 A6 1.8T AVANT

-98 PASSAT

-97 INDY 700SKS

X-91 mod 626

X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått lakka fangeren enda. Fikk ikke tid i høst, så tenkte jeg skulle vente til våren og ta en ny bakfanger i samme slengen. Ble rygga på under førjulshandelen.

 

Et bilde ihvertfall. Merk at jeg ikke har montert lista under lyktene og klaringen mellom panseret er ikke innjustert.

 

S4300075.jpg

 

Et med IC prøvemontert

 

S4300077.jpg

 

Mektig fin, den der! :) Hvor mye betaler du for å lakkere den?

 

Denne har jeg tenkt å kjøpe: http://www.hofele.com/design/en/Audi_A6_4B/img/audi_a6_4b_single-frame_front_rs_04.jpg Synes den er deilig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mektig fin, den der! :) Hvor mye betaler du for å lakkere den?

 

Denne har jeg tenkt å kjøpe: http://www.hofele.com/design/en/Audi_A6_4B/img/audi_a6_4b_single-frame_front_rs_04.jpg Synes den er deilig. :)

 

Tror den fronten der kan bli bra. Er vel en del arbeid som må til for å få festa grillen til panseret, men det ornder seg nok.

 

Har ikke sjekket noe pris på lakkering ennå, men det koster vel sine kroner regner jeg med. Den tid den sorg..

-02 A6 1.8T AVANT

-98 PASSAT

-97 INDY 700SKS

X-91 mod 626

X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår