Gå til innhold

Snøras på taket!

Ranger emnet


STIBOR

Anbefalte innlegg

huseier er ansvarlig uansett, det holder ikke bare å sette opp skilt om fare for snøras eller istapper o.l har vært flere saker på dette, og det er huseiers ansvar å måke tak slik at det ikke blir noen fare for forbipasserende, og ja det vil si at du skal måke hvert snøfnugg som kommer ned.

 

STIBOR: hvis du har muligheten til å legge ut bilde er det mye lettere å se hvilke skader det er på bilen:)

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

 

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har dessverre ikke mulighet til å legge inn bilde. Har skjult skaden med en skiboks....

 

Har tenkt å selge bilen, og tviler på at jeg får noe særlig for den med den skaden. Skaden skjedde for et par år siden, har bare ikke gjort noe med det ennå. Tviler på at jeg kommer noe særlig langt mot huseier siden det er en stund siden det skjedde og jeg stod ulovlig parkert. Har da ikke noe bevis mot huseier.

 

Når dere snakker om svært dyrt; hva er svært dyrt?

 

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke noe oppretter så jeg lever på farlig grunn med å uttale meg, men i værstefall har metallet strekt seg, og taket må byttes, spørs litt hvordan, og hvor det er bulket, om det er små buler eller om det er trykt ned mellom alle stolpene, om som sagt metallet har strekt seg eller hvordan det er.

 

Hvis det da er slik at metallet har strekt seg og at taket må byttes så er det kapping av tak, sette på nytt, pussing lakkering, osv, hvis jeg skal ta et wild guess her så kan det bli opp og over 20k, men som sagt, jeg vet ikke...

 

Se på det mere som en gratis bump:P kanskje noen andre kan svare som vet litt mer, men er som sagt mye lettere hvis du kan beskrive hvordan skaden er.

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

 

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe problem og rette selv om det har strekt seg bare det ikke er så mye så det bli mere kostnader i retting enn å bytte det. da stål ikke er noe problem å krympe igjen.

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår