Gå til innhold

cd-spiller i årsgodkjent bilcrossbil

Ranger emnet


FagervoldMotorsport

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

når man kjører så slappe biler som jeg vanligvis gjør så må man jo bruke huet for å ta riktige sporvalg og slik.. når man skal ta alternativ... + noen diverse triks må man ha på lager.. da må man ha det stille rundt seg og tenke fort og nøye på hva man gjør.. tar detta seriøst når jeg sitter i bilen serru.

 

 

så slappe biler du daniel:P

 

du kjører da helt vanlige junior biler hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hvor ofte er det gjort no med bila mine a?.. så og si aldri, pleide å ha en frisk en på juniormønstringa, det er eneste løpa jeg har kjørt med uorginal bil.

 

 

Har ikke sagt at du gjør så mye med bilene dine jeg Daniel, det jeg sier er at orginale biler i jr ikke er så mye slappere enn det som vanligvis går i junior. En orginal bil i jr holder det. Har da sett mange løp du har kjørt og bilene dine er ikke ofte slappere enn de andre i klassen :)

Endret av LRD-Bakke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt at du gjør så mye med bilene dine jeg Daniel, det jeg sier er at orginale biler i jr ikke er så mye slappere enn det som vanligvis går i junior. En orginal bil i jr holder det. Har da sett mange løp du har kjørt og bilene dine er ikke ofte slappere enn de andre i klassen :)

 

joa det er sant. men tenkte stort sett på litt større løp, da må jeg ofte bruke huet litt mer enn vanligvis.. sånn som f.eks kval løpet på hønefoss i fjord,kval på lyngås, sommerfestivalen, stormønstringa(selv om jeg hadde den sprekeste bilen i junior der da)

 

ja sant det at orginale biler holder i junior, men til f.eks de løpa jeg nevnte her så er ikke en orginal b230 motor noe å rope hurra for med mindre understell er skikkelig i orden.

 

men i år har jeg faktisk ingen orginale biler, 740'n er orginal nå men en 398 topp med kg002 kam og snill port og plan skal på, også skal jeg prøve å maskinere en topp selv på skolen fremover men den blir med orginal kam, men portingen og planingen skal være ekstremt nøye iogmed at jeg har 2-nesten 3 måneder på og produsere den. mulig jeg skal prøve meg på større ventiler også men da blir jeg nødt til å bruke sponsor penga på en kvassere kam gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei handel gitt Tron! hehe :)

 

Bjørn Ola og Ole Christian i den ene bilen, Jeg og Eirik i den andre.

 

Den bilen jeg har kjøpt er en del slappere enn Bjørn Ola sin, men så kosta den 1/3 av det Bjørn Ola ga for sin også da:P hehe...

 

Men helt ok nybegynnerbil så får jeg heller koste på den mer seinere. Blir hvertfall morro å ha den samme bilen å kjøre med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei handel gitt Tron! hehe :)

 

Bjørn Ola og Ole Christian i den ene bilen, Jeg og Eirik i den andre.

 

Den bilen jeg har kjøpt er en del slappere enn Bjørn Ola sin, men så kosta den 1/3 av det Bjørn Ola ga for sin også da:P hehe...

 

Men helt ok nybegynnerbil så får jeg heller koste på den mer seinere. Blir hvertfall morro å ha den samme bilen å kjøre med!

 

så artig;).. jamen det kan vel være ordentlig artig selv om det ikke er så gromt?.

 

er nok deilig å ha den samme bilen pr.løp ja, slippe å dele ut biler til bilcrossfolket sånn som tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei handel gitt Tron! hehe :)

 

Bjørn Ola og Ole Christian i den ene bilen, Jeg og Eirik i den andre.

 

Den bilen jeg har kjøpt er en del slappere enn Bjørn Ola sin, men så kosta den 1/3 av det Bjørn Ola ga for sin også da:P hehe...

 

Men helt ok nybegynnerbil så får jeg heller koste på den mer seinere. Blir hvertfall morro å ha den samme bilen å kjøre med!

 

blei 240 på deg og el? når ska du kjøre rally med den a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp trur det kan bli morro :)

 

Er fire biler fra samma stedet som kjører nå så da blir vi en gjeng når vi skal rundt på løp:)

 

Bjørn Ola syntes hvertfall det var veldig morro, har ikke testa noe enda jeg. Handla den forrige uke. Hadde egentlig ikke tenkt å handle nå da jeg ikke har sånn kjempemasse penger til overs akkurat, har nettopp handla ny privat bil og pusser opp i tilegg:P

 

240 ja,den har vært med på den del rally men er i grei stand. Er et veldig bra bur i den med doble kryss. Litt "rufsete" er den men er jo en løpsbil:)

 

b23e m/405 topp og h kam. Så delane som de grommeste bruker sitter der, men er ikke gjort stort med den motoren. Helt ok bilstein understell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår