FagervoldMotorsport Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Må si at jeg begynte å spekulere litt i dag. var med en venn av meg på bilcrossbana å kjørte noen runder i hans Honda Civic. og den hadde han fått godkjent med cd-spiller i og høytalere foran. Syns dette virket litt merkelig ettersom cd-spillere vanligvis ikke sitter så veeeeldig godt festa akkurat. Noen andre som evt. har godkjent bilcrossbilen sin med cd-spiller? Satt en liten spiss på dagen med skikkelig danseband i bilen mens vi ratta rundt på Sæteråsen her i Trysil :cool: Siter Det er kun VOLVO som duger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Har sett flere biler med anlegg i ja.. Men der var det orginal-anlegget som stod i, som byggerene ikke hadde fjerna.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 gikk en sierra på times løpe på sigdal som spella musik. det hva noe døm hadde sett inn før løpet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FagervoldMotorsport Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 okey, da går det vel an da :-) spørs om jeg beholder orginalanlegget i civicen jeg skal ha da :-) Siter Det er kun VOLVO som duger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Har du originaldashbord i bilen så er vel ikke dette noe problem. Vurderte det selv, men ser ikke helt poenget + at jeg har ordnet bryterpanel der spilleren vanligvis sitter :) (Da tar jeg heller mp3spilleren i lomma med ørepropper under hjelmen) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 hørt no greier om at mp3 spiller mens man kjører ikke er lov.. har ikke sett noe om det i boka men.. supernasjonal har dem jo lov å prate med teamet mens man kjører Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Tja, går etter boka jeg, og har aldri sett noe om mp3 spillere etc. Noen som har lest det? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Må jo høre lyden av grus i innerskjermer, bulking av karosseri, lyden av slurpende gassere (for de som har slikt) dekkskrik og brølende motorer.. :-) Lager liksom den rette stemninga i bilen det.. ;-) Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Må jo høre lyden av grus i innerskjermer' date=' bulking av karosseri, lyden av slurpende gassere (for de som har slikt) dekkskrik og brølende motorer.. :-) Lager liksom den rette stemninga i bilen det.. ;-)[/quote'] Så sant så sant :-) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FagervoldMotorsport Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Ble litt filming i går å :-) Siter Det er kun VOLVO som duger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Må jo høre lyden av grus i innerskjermer' date=' bulking av karosseri, lyden av slurpende gassere (for de som har slikt) dekkskrik og brølende motorer.. :-) Lager liksom den rette stemninga i bilen det.. ;-)[/quote'] har flere ganger kjørt med propper i øra for å slippe sånt jeg.. tenker best uten så mye lyd.. og jeg tenker stygg-mye mens jeg kjører.. taktikker strømmer igjennom skallen helt i fra beltene strammes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 har flere ganger kjørt med propper i øra for å slippe sånt jeg.. tenker best uten så mye lyd.. og jeg tenker stygg-mye mens jeg kjører.. taktikker strømmer igjennom skallen helt i fra beltene strammes. nei og nei daniel hehe. når du kjører cross så må du bare nyte lyde det som er halve moroa. så må du bare koble helt ut med taktik og sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Må jo høre lyden av grus i innerskjermer' date=' bulking av karosseri, lyden av slurpende gassere (for de som har slikt) dekkskrik og brølende motorer.. :-) Lager liksom den rette stemninga i bilen det.. ;-)[/quote'] Akkuratt ! :D Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 nei og nei daniel hehe. når du kjører cross så må du bare nyte lyde det som er halve moroa. så må du bare koble helt ut med taktik og sånn. når man kjører så slappe biler som jeg vanligvis gjør så må man jo bruke huet for å ta riktige sporvalg og slik.. når man skal ta alternativ... + noen diverse triks må man ha på lager.. da må man ha det stille rundt seg og tenke fort og nøye på hva man gjør.. tar detta seriøst når jeg sitter i bilen serru. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 når man kjører så slappe biler som jeg vanligvis gjør så må man jo bruke huet for å ta riktige sporvalg og slik.. når man skal ta alternativ... + noen diverse triks må man ha på lager.. da må man ha det stille rundt seg og tenke fort og nøye på hva man gjør.. tar detta seriøst når jeg sitter i bilen serru. huff hehe ska bare slappe av og ta det som det kommer hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg