vidar9999 Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 hei, tenkte eg skulle ha meg grføtelys, noken som har noken bra sider med litt utvalg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 hei, tenkte eg skulle ha meg grføtelys, noken som har noken bra sider med litt utvalg? Tenkte du på sett med ledninger og alt eller bare andre lykteglass? :P Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar9999 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 berre sjølve lykta, trur ledningane ligger der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Hella har jo et stort utvalg, om du klarer å rote opp katalogen deres! Mye fete lykter der, alt fra firkanta til linse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
str88 Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Uansett hva du gjør, ikke kjøp på trolltuning.com!!! Jeg kjøpte der, de sprakk etter 1 mnd. Jeg fikk nye tilsendt, de sprakk også etter ca. en mnd. Nå får jeg hverken nye eller pengene tilbake! Kjøp orginalt, så er du sikker på at det holder, selv om det er litt dyrere... Siter ~Sarah~ http://junglegreenedition.blogspot.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg