Gå til innhold

Selges: 2000 Opel Astra Stasj 55000,-

Ranger emnet

kvilvang

Anbefalte innlegg

2000 mod Opel Astra selges. knallgo bil som jeg er kjempefornøyd med, men selger den pga pengemangel..

Bila har en flott sølv-metalic farge, som skinner herlig i sola.

innvendig er den sort, som jo er penest og mest praktisk med tanke på renhold.

hadde storservice på den på august i 07, der bla reg-reim, pollenfilter, bremsevæske og pollenfilter ble byttet.. har selvfølgelig byttet olje/filter på den etter den tid..

Jeg har byttet ut bakpotta, sånn for syns skyld, men har også effektanlegg fram til katalysator liggende som kan følge med bila om ønskelig. så ser dere på bildene at jeg har slengt på noen øyelokk og en sort grill, også det for å få den til å bli litt kulere. har også senkesett (fjører/dempere) som senker ca 40mm liggende som kan følge med.. Har også montert panserløftere, noe jeg synes alle biler skulle blitt levert orginalt med.

pentpanser.jpg

hyreside.jpg

forranh.jpg

DSC00216.jpg

DSC00215.jpg

DSC00214.jpg

DSC00208.jpg

DSC00206.jpg

DSC00202.jpg

DSC00201.jpg

DSC00200.jpg

2017789-bilde5-frer.jpg

2017789-bilde4-bagasje.jpg

Endret av kvilvang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å nevne at det står i en "sprek" 1,4l 16v motor i den som har gått 138000km. Selv med en beskjeden 1,4 så er bila veldi god å kjøre, og den har jo ett forbruk som veldig få andre biler kan matche. målte den på 0,52l/mil på langkjøring med 2 voksne og litt bagasje her en dag..

Og jeg bor i Orkdal i Sør-Trøndelag hvis dere skulle lure=)

lurer dere på noe eller vil komme å prøvekjøre, er det bare å ringe/sms til 92251782

eller send en mail til ull_sokk@hotmail.com

Endret av kvilvang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...