touranbert Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Tidligere var det bare å trykke på lås opp på nøkkelen så låste alle dørene seg opp. Nå er det bare førerdøren som låser seg opp. Hva kan det være? Irriterende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Dette er en programmeringssak på mange biler. Les litt i instruksjonsboken så kanskje. Hvis fjernkontrollen din har en knapp for opp og en for igjen kan du prøve å holde begge inne noen sekunder. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touranbert Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Vet ikke helt hva jeg gjorde, jeg prøvde å trykke litt på de 3 forskjellige knappene, og nå virker den sånn at trykker jeg 1 gang så åpner bare førerdøren seg, 2 ganger, alle dører. Og det er greit for meg. Men i instruksjonsboken merket jeg meg at jeg visstnok skal ha en nøkkelbrikke i nøkkelsettet, noe jeg ikke fikk da jeg kjøpte bilen med han vansklige selgeren. Er den viktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 den nøkkelbrikken er vel for at om du mister alle dine nøkler eller noe så kan dem lage nye nøkler etter nøkkelnr evnt om du har nøklene å du har ødelagt nøkkellås til dører/tenning så lager får du ny i følge nøkkelnr. men du kan jø høre med møller om du kan få en slik brikke da... de kan sikkrt fikse slikt? Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg