dag123 Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Hei. Har planer om og kjøpe meg en bmw 525 24v 90 mod automat. jeg lurer på om noen kan svare meg på vilket bensin forbruk en slik bil har..normal kjøring..lande veg by kjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 By: 0.9-1.4 liter. Landevei 0.8-1.0 liter. Spørst hvor hard du er på gassen, og automaten gjør det litt "verre". Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Høres riktig ut det ja. Men automat trenger ikke å ha kjempestor påvirkning på forbruk hvis girkassa er god, og man kjører "riktig". Mange tror automat bare dreier seg om å gasse og bremse, men det stemmer ikke helt etter min mening. Hvis man avpasser gassbruk,slik at girkassa ikke trenger å skifte gir unødvendig og slike ting, så hjelper det kraftig på forbruket. Dette er ting som kommer av seg selv når man "lærer bilen å kjenne." Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg