Scoot Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Bilen står :( Plutselig en dag ville ikke bilen starte. Har testet trykk i bensin slangene og fant ut at pumpa ikke ga bensin. Etter mye fram og tilbake fant jeg pumpa. Bak høyre baksete. Under matta i bagasjerommet. Jeg har også målt strømmen på pluggen til pumpa, og det så bra ut. Hos møller joster pumpa 4169,- SINNSYKT! Håper på bedre pris fra Norsk Bildelsenter. Men er litt usikker på hvordan jeg skal ta ut pumpa... Noen som har gjort det før?? Er det stor jobb? Må den tas ut undenifra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Lurer litt på det selv, får jeg har ny og større pumpe påveg. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielbp Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 har skiftet bensinpumpe på en audi 100 før.. da lå den i tanken. mener at den gjør det samme på a4.. er ikke sikker, er bare å åpne bagasjerommet å se.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg