RaCk Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 vet ikke hvorfor. Har bare lyst på noe nytt... Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 kjøp den da............ Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by RaCk kjøp den da............ Ok. byr de 3 felgene du har hos deg, + dumpventilen jeg skal kjøpe av deg hvis du finner den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by RaCk kjøp den da............ Fet bil! Kunne gjerne kjøpt den jeg, men så har jeg ikke så mye penger! :) Du kan jo gå av noen tusen i pris såh :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 bounce. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Konge bil (selv om jeg ikke er så glad i rice biler....), sett den i Skien før(?), og den er helt rå! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Ahh..*lyst på!*.. Synd den er så langt unna..:( Hadde du ventet til sommer da jeg får mer penger til bil og den hadde stått nermere så hadde jeg muligens kjøpt den!:rolleyes: Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 kan selges billigere ved VELDIG rask avgjørelse! Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Hvordan er frakt mulighetene så jeg vet det? Kan høre med sjefen i kveld hva han sier om bilen, men egentlig først og fremst så er jeg på let etter A3 med en pris på 100' til 120', men denne bilen er et unntak. Og med det samme, hvor mye er du villig til gå ned i pris? Regner med at du får svar i løpet av kvelden hva han syns om den!;) Muligens salg på deg.. Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by Nitrisious-E Hvordan er frakt mulighetene så jeg vet det? Kan høre med sjefen i kveld hva han sier om bilen, men egentlig først og fremst så er jeg på let etter A3 med en pris på 100' til 120', men denne bilen er et unntak. Og med det samme, hvor mye er du villig til gå ned i pris? Regner med at du får svar i løpet av kvelden hva han syns om den!;) Muligens salg på deg.. Dette er dessidert en mye bedre bil enn en A3! (sorry VAG ppl :P) Her får du også en GJENOMFØRT bil! Du trenger ikke gjøre noe som helst med den! Den er jo helt rå! Trenger absolutt ikke noe mere enn den bilen! Hadde jeg hatt pengene, så hadde jeg kjøpt den på stedet! Utrolig bra kjøp av den eventuelle kjøper! Måtte bare si noen gode ord om en så ekstremt fin bil! :) Løp og kjøp!! Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by KeLoN Dette er dessidert en mye bedre bil enn en A3! (sorry VAG ppl :P) Her får du også en GJENOMFØRT bil! Du trenger ikke gjøre noe som helst med den! Den er jo helt rå! Trenger absolutt ikke noe mere enn den bilen! Hadde jeg hatt pengene, så hadde jeg kjøpt den på stedet! Utrolig bra kjøp av den eventuelle kjøper! Måtte bare si noen gode ord om en så ekstremt fin bil! :) Løp og kjøp!! Mm..Men jeg har alltid likt A3, og spes. når de styles, og jeg har aldri i mitt liv sett sprekere bil som den i avataren min, men i motsetning til den og RaCk sin Civic så kan bilen hans være aktuell!:) :( For sprekere Civic har jeg ikke makan sett te'..:D Håper du svarer snart RaCk! Edit: Skriveleif.. Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Fraktmuligheter er baki trailer og kjøre på vei. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by Nitrisious-E Hvordan er frakt mulighetene så jeg vet det? Kan høre med sjefen i kveld hva han sier om bilen, men egentlig først og fremst så er jeg på let etter A3 med en pris på 100' til 120', men denne bilen er et unntak. Og med det samme, hvor mye er du villig til gå ned i pris? Regner med at du får svar i løpet av kvelden hva han syns om den!;) Muligens salg på deg.. Sorry altså, men tviler sterkt på at du får en sprek (regner med du mener 1.8t) til 100`- 120`,- altså...... Du får kanskje en noe knekjørt 1.6..... Tror bilen til RaCk er en GOD grunn til å droppe A3 iallefall......!!! (Huff, hadde ALDRI trodd jeg skulle råde noen til å droppe VAG..... :D ) Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Da var den solgt. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 hvem til? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg