Revoion Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 tenkte å sende bort toppene tell verksted evetuelt...turbo ja:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ian928 Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Tror du kan regne med ca 4% effektøkning pr prosentpoeng økning av kompresjonen. Dvs, hvis du øker kompresjonen på en 100hk bil fra 9:1 til 10:1 så vil du ende opp med 104hk. Det er ikke store effektøkninger å hente her. Responsen derimot er avhengig av kompresjonen, en høykomprimert motor er "friskere" og "kvassere" å kjøre. Hadde det vært mulig å øke effekten med 40-50hk med eksos og planing av topper så hadde verden vært enklere for oss bileiere! Siter Ian 1998 Range Rover 4,6HSE, 1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S 1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt 1956 Land Rover 86" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 tenkte å sende bort toppene tell verksted evetuelt...turbo ja:D Les det som blir skrevet nå da... Det er samme hvem som høvler av toppene dine... Men det er jo ganske simpel tenkning, at dersom toppene dine nå blir montert lavere , så endrer du også avstanden mellom innsiden av toppene. Der sitter innsuget ditt, og det er laget for å passe 100% slik toppene står originalt. Det vil med andre ord ikke passe hvis du høvler toppene dine! Høvling av topper kan du med andre ord slå fra deg, med mindre du vil ha noen til å lage custom innsug til deg også!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 ja ok slått det fra meg...da tror jeg bare at jeg henter en v8 etter eller annet sted..takk for hjelp=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Det fantes en gang et sett fra Turbo May som gav 180 Hk i 2,3 motoren. Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 det finner man nok ikke tror jeg=( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Står endel lurt her.. http://www.consulgranada.net/portal/node/799 Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 joda.. turbo may får man kjøpt fra tid til annen.. nytt i eske koster det 15-20000.. Drit i 2.8, og sett heller inn en 2.6.. Den er kveikere enn 2.8.Har prøvd begge deler, og har en nyoverhalet 2.6 stående til siste prosjektet blir ferdig.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.